ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام بانک استخدامی بانکها آبان 93

استخدامی بانکها آبان 93

استخدام بازنشستگان بانکی در موسسه اعتباری توسعه

موسسه مالی اعتباری توسعه برای تکمیل و گسترش شعب و تامین کادر مدیریتی خود از مدیران بازنشسته یا شاغل به کار با سابقه بانکی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسسه اعتباری توسعه در راستای تکمیل و گسترش شعب و به منظور تأمین کادر مدیریتی از بین مدیران بازنشسته یا شاغل به کار با سابقه بانکی در شهرهای ارومیه، رشت، سنندج، کیش، یاسوج، بوشهر، بیرجند، بجنورد، شهرکرد، قم برای استفاده در مشاغل مدیریت و معاونت شعب دعوت به همکاری کرده است.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری ۲۴ آبان ماه ۹۳ و تنها از طریق مراجعه به وب سایت موسسه به آدرس www.cid.ir فرم دعوت به همکاری را تکمیل و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در آگهی این موسسه آمده است: موسسه توسعه در انتخاب و گزینش نیروی مورد نیاز مخیر است و ثبت نام افراد هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی را برای موسسه ایجاد نخواهد کرد. بدیهی است در صورت انتخاب افراد واجد شرایط جهت مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.






استخدام جدید در بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه‌های خود بانکدار استخدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه‌های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویتهای مورد نیاز، جهت شغل بانکداری دعوت به مصاحبه می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در "سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت کنند.

ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد انجام می‌شود، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال نکنند.

آمار بازدید: 953 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image