ارتباط مستقیم با 30547 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید استخدامی تأمین اجتماعی و قوه قضاییه

اخبار جدید استخدامی تأمین اجتماعی و قوه قضاییه

نتایج آزمون استخدامی تأمین اجتماعی سه شنبه بعد اعلام می‌شود

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی سه شنبه هفته آینده اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سید تقی نوربخش در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اعلام این خبر گفت: نتایج آزمون استخدامی 3200 نفر پذیرفته شدگان در سازمان تأمین اجتماعی سه شنبه هفته آینده اعلام می شود.
وی ادامه داد: سهمیه استخدامی جانبازان و امعلولین که 20 درصد است در این آزمون لحاظ شده است.
نوربخش تأکید کرد در این آزمون 1400 نفر در بخش بیمه ای و 1800 نفر در بخش درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول به کار می شوند.
-------------------------------------------------------------

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی عمومی و اختصاصی قوه قضاییه
اداره‌کل جذب و آزمون قوه قضاییه دیروز شرایط ثبت نام در آزمون «عمومی» امر قضاء در قوه قضاییه و امروز شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون «اختصاصی» قوه قضاییه را به اطلاع داوطلبان رساند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به اعلام شرایط شرکت در آزمون‌های عمومی و اختصاصی منصب قضاء در قوه قضاییه، برای تسهیل ثبت نام، نکاتی به اطلاع داوطلبان می‌رسد.
آزمون عمومی:
کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون عمومی از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه جهت پرینت، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
فرآیند برگزاری آزمون قضاوت از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۲۳ آبان ماه سال جاری آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
آزمون اختصاصی:
هم‌چنین داوطلبان شرکت در آزمون اختصاصی جهت ثبت‌نام در سامانه جذب اختصاصی باید به سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه به آدرس http://www.amoozeshghanoon.ir مراجعه کنند.
مصاحبه‌های آزمون اختصاصی از تاریخ 8/ 9/ 93 شروع خواهد شد. زمان و تاریخ مصاحبه علمی، هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق پیامک به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد؛ لذا داوطلبان باید در وارد نمودن تلفن ثابت و همراه در سامانه دقت لازم را مدنظر قرار دهند.

آمار بازدید: 528 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image