ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام جدید شهرداری همدان

استخدام جدید شهرداری همدان

شهرداری همدان از طریق آزمون نيروي متخصص جذب می کند

شهردار همدان در خصوص استخدام نيرو در شهرداري همدان گفت: با برگزاري جلسات متعدد در شوراي استخدامي، برابر پست‌هاي خالي موجود در ساختار تشكيلاتي برای جذب نيروي متخصص و مرتبط از طريق آزمون اقدام می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، سيدمصطفي رسولي در نشست شوراي اداري شهرداری همدان با بيان اينكه پاسخگويي مناسب به خواسته‌ها و نظرات به‌حق مردم، وظيفه تمامي مديران شهري است، گفت: با قدرداني از خدمات كاركنان بازنشسته شهرداري در آينده نزديك با برگزاري مراسم ويژه از زحمات آنان تجليل خواهد شد.
وی گفت: بايد با تمام توان كوشيد تا با برنامه‌ريزي و اجراي زيرساخت‌هاي مناسب خدمات شايسته‌اي كه درخور مردم همدان است، به آنان ارائه دهيم.
رسولي در ادامه با قدرداني از تلاش‌ها و زحمات چند ماهه افرادی كه در احداث پل آيت‌الله نجفي همدان نقش داشتند، افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در تلاش بوديم تا با حضور معاون رئيس‌جمهور فاز نخست پل آيت‌الله نجفي در روزهاي گذشته مورد بهره‌برداري قرار گيرد اما اين اتفاق به بعد موكول شد.
وي ادامه داد: با رايزني‌هاي انجام شده شوراي اسلامي شهر مقرر شد مسير اين پل به شکل آزمايشي بازگشايي شود كه اين امر، اول آبان ماه محقق و تردد روي پل ياد شده آغاز شد.
شهردار همدان اظهار اميدواري كرد با راه‌اندازي كامل اين پل مشكلات و گره‌هاي ترافيكي موجود در اين تقاطع رفع شود و مردم با آرامش خاطر از اين معبر عبور کنند.
وی در ادامه با بيان اينكه هدف همه ما در مجموعه مديريت شهري انجام مطلوب كار و جلب رضايت شهروندان است، از مديران اين نهاد خواست با تلاش بيشتر زمينه تحقق كامل بودجه شهرداري را در ماه‌هاي منتهي به سال جاري فراهم کنند.
وي با تأكيد بر تشكيل جلسات مستمر به منظور برنامه‌ريزي در جهت خريد قير مورد نياز در راستاي ادامه عمليات آسفالت معابر پيش از سرد شدن بيشتر هوا، لزوم هماهنگي برنامه‌هاي ستاد برفروبي و رفع موانع پيش‌رو را خواستار شد.
شهردار همدان همچنين در خصوص جدول‌گذاري بلوار بسيج گفت: با تأمين اعتبار اين پروژه، معاونت‌ها و مديران ذيربط تلاش خود را معطوف به اجراي هرچه سريع‌تر اين پروژه کنند.
در پايان اين جلسه محمدعلي عسگري‌فروغ مدير حراست شهرداري با حفظ سمت به عنوان مشاور شهردار، مهدي بيات مدير عامل سازمان حمل و نقل بار شهري با حفظ سمت به عنوان مدير حوزه شهردار همدان و مجيد درويشي مدير منطقه ۴ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهري و علي لاهوتي به عنوان مديرعامل جديد شركت سيمان شهرداري منصوب شدند.

آمار بازدید: 557 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image