ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی تعیین تکلیف استخدام 527 نفر در ادارات سیستان و بلوچستان

تعیین تکلیف استخدام 527 نفر در ادارات سیستان و بلوچستان

استخدام 527 نفر در ادارات سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 527 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ادارات دولتی استان طی ماه های آتی تعیین تکلیف و فرایند استخدام آنها تکمیل خواهد شد.
زهرا اربابی در گفتگو با مهربیان داشت: تعداد 527 نفر در سیستان و بلوچستان پیش از این در آزمون استخدامی ادارات دولتی پذیرفته شدند که به دلیل عدم تامین منابع مالی و ردیف بودجه تاکنون امکان بکارگیری و استخدام آنها میسر نشده بود.
وی بیان داشت: خوشبختانه با مساعدت‌های انجام شده و پیگیری های بعمل آمده دراین راستا توسط استاندار محترم و نگاه ویژه معاونت راهبردی ریاست جمهوری تعداد 527 نفر از قبول شدگان در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف در فروردین ماه سال 92 فرایند استخدام آنها در طی ماه های آتی انجام و تکمیل خواهد شد.
اربابی اظهار داشت: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی که تامین اعتبار آنها به منظور جذب نیروهای مورد نیاز از محل اعتبارات ملی دیده شده بود امکان پذیرش پذیرفته شدگان پیش از این برایشان مقدور بود که به منظور جلوگیری از ایجاد دو گانگی مقرر شد با تامین اعتبارات استانی این تعداد از پذیرفته شدگان به طور همزمان فرایند استخدام آنها در دستور کار و پروسه اجرایی قرار گیرد.
وی افزود: با بکارگیری این تعداد از افراد در دستگاه های اجرایی بخشی از نیازهای ادارات دولتی به نیروی کار مورد نیاز رفع می شود.

آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image