ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام جدید در جهاد کشاورزی

استخدام جدید در جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به کمبود نیرو در جهاد کشاورزی شهرستان، از استخدام 15 نیروی جدید در بخش دولتی این اداره در بهمن ماه خبر داد.

ناصر فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد تعداد 100 نفر چارت و پست سازمانی دارد، اظهار کرد: هم اکنون از این تعداد، 30 نفر در این اداره در حال فعالیت هستند که پنج نفر بازنشسته شدند.
وی با اشاره به اینکه اداره جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف از جمله زراعت، باغبانی، حفظ نباتات و... فعال است، گفت: این اداره با وجود این تعداد واحدها با کمبود نیروی متخصص، کارآمد و جوان مواجه است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از استخدام 15 نفر نیروی جدید در جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد و گفت: این تعداد افراد از طریق آزمون، مصاحبه و گزینش انتخاب و به عنوان ناظر مشغول به کار می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان اسدآباد هفت کلینیک کشاورزی، فنی و مهندسی وجود دارد، افزود: در این کلینیک‌ها و شرکت‌های کشاورزی و فنی و مهندسی مجموعاً 35 نفر در رشته‌های کشاورزی مشغول فعالیت هستند.
فتاحی در ادامه با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد، خاطرنشان کرد: تاکنون 92 نفر شغل در این بخش ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در بخش کشاورزی 32 درصد محقق کرده است، افزود: در خصوص مشاغل خانگی در بخش کشاورزی نیز 90 نفر شناسایی و برای پرداخت تسهیلات معرفی شدند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: دو بانک عامل رفاه و کشاورزی برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده که تاکنون بانک رفاه هیچ گونه همکاری با ما نداشته است.
وی به وجود تسهیلات 3 میلیارد و 385 میلیون تومان در بخش مکانیزاسیون اشاره کرد و گفت: افراد متقاضی ماشین‌آلات مکانیزاسیون کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شدند.
فتاحی همچنین از واگذاری 49 دستگاه تراکتور به غیر از مکانیزاسیون در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این تعداد دستگاه تراکتور نیز در بخش کشاورزی می‌تواند اشتغالزایی کند.
وی از احداث کارخانه رب گوجه‌فرنگی در شهرک صنعتی خبر داد و گفت: با احداث این کارخانه برای حدود 200 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

آمار بازدید: 632 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image