ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام بانک جدیدترین اخبار استخدامی بانکها مهر 93

جدیدترین اخبار استخدامی بانکها مهر 93

نتایج آزمون استخدامی بانک سپه

نتایج آزمون استخدامی بانک سپه با تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت این بانک اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، این بانک به منظور تأمین نیروی انسانی خود در سال 1393 موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری شد.
این گزارش می افزاید: بعد از اخذ مجوز، بانک سپه در چهارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون خود را در تاریخ 17 مرداد 1393 با حضور بیش از 87 هزار نفر در 84 حوزه امتحانی در سراسر کشور، با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کرد.
براساس گزارش فوق، طی پیگیری های بعمل آمده از سوی بانک سپه، نتایج آزمون استخدامی یاد شده پس از تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت بانک سپه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.






نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در روزهای آینده اعلام می‌شود
بانک سپه اعلام کرد: نتایج آزمون استخدامی بانک سپه با تأیید مراجع ذی‌صلاح طی روزهای آتی اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، نتایج آزمون استخدامی بانک سپه با تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آینده از طریق سایت این بانک اعلام خواهد شد.
این بانک به منظور تأمین نیروی انسانی خود در سال 93 موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری شد.
این گزارش می‌افزاید، بعد از اخذ مجوز، بانک سپه در چهارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون خود را در تاریخ 17 مرداد 93 با حضور بیش از هشتاد و هفت هزار نفر در هشتاد و چهار حوزه امتحانی در سراسر کشور، با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کرد.
براساس گزارش فوق، طی پیگیری‌های به عمل آمده از سوی بانک سپه، نتایج آزمون استخدامی یاد شده پس از تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت بانک سپه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.





بانک سرمایه دعوت به همکاری می‌کند
بانک سرمایه در شهرهای تهران و کیش دعوت به همکاری می‌کند.
به خبرنگار بازارکار، در راستای تکمیل کادر مدیریتی خود در شعب تهران و شهرستان‌ها و همچنین تکمیل نیروی انسانی شعبه کیش دعوت به همکاری می‌کند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه 1 بازارکار شماره 880 مورخه 19 مرماه مراجعه کنند.

آمار بازدید: 864 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image