ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام کار پاره وقت-نیمه وقت استخدام پاره وقت با حقوق فوق العاده بالا

استخدام پاره وقت با حقوق فوق العاده بالا

استخدام پاره وقت|کارپاره وقت

استخدام پاره وقت با حقوق فوق العاده بالا
استخدام پاره وقت با حقوق فوق العاده بالا ، آگهی استخدام پاره وقت ، استخدام در کارهای پاره وقت ، استخدامی های پاره وقت ، استخدامی پاره وقت ، استخدام در کار پاره وقت ، در کار پاره وقت استخدام ، حقوق کار پاره وقت ، آگهی های استخدام پاره وقت ...

به دنبال حقوق ثابت هستید؟ وقت آزاد زیادی دارید؟ دنبال کار پاره وقت و بدون دردسر میگردید؟ روابط عمومی و اجتماعی بالایی دارید؟ سامانه پیامک مشتری یاب
به دوستانی که قصد بازاریابی و یا شغل دوم هستند ، بهترین گزینه را پیشنهاد می دهد.
مشتری یاب ارائه دهنده خدمات تخصصی پیام کوتاه تبلیغاتی از اپراتور های بزرگ کشور (1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، 021 ) از سال 90 به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوزه تجارت الکترونیک آغاز کرده است. در حال حاضر جهت گسترش فعالیت خود از افراد مستعد و علاقه مند به تجارت الکترونیک و تبلیغات اینترنتی و پیامکی از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید.
متقاضیان می توانید با مراجعه به سایت این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد نحوه همکاری بدست آورند.

بازاریابی فروش پنل پیامک
شما می توانید در ازای هر فروش پنل پیامک ، بین 20 تا 30 درصد از پرداخت مشتریتان را دریافت کنید. بدین صورت شما با هر فروش (فعال شدن پنل) بلافاصله سود تان را بصورت نقدی دریافت خواهید کرد. پشتیبانی از کاربران بر عهده ما خواهد بود و کاربران می توانند در هر لحظه از پشتیبانی ما استفاده کنند.
بازاریابی ارسال پیامک انبوه
می توانید با دریافت پنل ارسال پیامک انبوه ، برای مشتری هایتان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و سود تفاوت مبلغ ارسال پیامک و مبلغ دریافتی از مشتری را دریافت کنید. در پنل بانک شماره مناطق ، استان ها و مشاغل کل ایران وجود دارد که شما می توانید با پیشنهاد آن سفارش بگیرید. همچنین ارسال پیامک به تفکیک سن ، شماره و جنسیت نیز وجود دارد ، این برای مشتری هایی که قصد تبلیغات هدفمند را دارند بهترین گزینه است.
شرکت مشتری یاب
02166864217

آمار بازدید: 6350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image