ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام بانک آزمون استخدامی بانک سپه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد

آزمون استخدامی بانک سپه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: با حضور حدود 87452 نفرآزمون استخدامی بانک سپه در سراسر کشور و در 84 حوزه امتحانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک با حضور در حوزه های امتحانی تهران گفت: بانک سپه با 90 سال حضور پررنگ در عرصه های اقتصادی و خدمات بانکی کشور، خوشبختانه پس از گذشت 5 سال از آخرین آزمون استخدامی خود (13/10/87) در سال 93 موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور شد.
وی اظهار داشت: سهمیه تخصیصی از محل این مجوز تعداد 984 نفر تعیین شده است.
مدیرعامل بانک سپه با بیان این که به موجب قوانین و مقررات از تعداد 984 نفر درصدی ازآن به فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان 25% و به بالا و آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: این عزیزان که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک سپه معرفی شده اند و از شرط شرکت در آزمون معاف هستند، اکنون در حال طی مراحل استخدامی خود می باشند.
رئیس هیأت مدیره بانک با تأکید بر این که آزمون استخدامی بانک سپه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود افزود: در اجرای مواد 42 و 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
سیدکامل تقوی نژاد گفت: این آزمون از دو بخش امتحان توانمندی های عمومی شامل 90 سؤال و امتحان تخصصی شامل 70 سؤال تشکیل شده است که مدت زمان پاسخگویی به آن مجموعاً 200 دقیقه می باشد.
وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: کسب حد نصاب نمره در امتحان عمومی (60 درصد)، شرط لازم برای تصحیح اوراق امتحان تخصصی داوطلبان است.
مدیرعامل بانک سپه با بیان این که تعداد شرکت کنندگان این آزمون 87452 نفر است افزود: این آزمون با توجه به تعداد شرکت کنندگان در 84 حوزه امتحانی در تهران و سایر مراکز استان های کشور به طور همزمان برگزار شد.
وی با اشاره به این که از کل شرکت کنندگان در آزمون، 52367 نفر داوطلبان زن و 35085 نفر داطلبان مرد هستند؛ اضافه کرد: قبول شدگان پس از مصاحبه، گزینش و سایر مراحل مربوط، به استخدام بانک سپه نخستین بانک ایرانی درخواهند آمد.
مدیرعامل گفت: داوطلبان با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های بانکداری، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، آمار، ریاضی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر و حقوق با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تقوی نژاد در ادامه سخنانش با اشاره به این که بانک سپه در دوره 90 ساله حیات خود همواره کوشیده تا بهترین و زبده ترین نیروها را جذب و استخدام کند؛ گفت: بانک سپه از وجود باسوادترین و سالم ترین کارکنان نظام بانکی کشور بهره مند است و یکی از دلایل برگزاری استخدام توسط سازمان سنجش، حساسیت و دقت در انتخاب افراد شایسته در این بانک است.
وی ادامه داد: آزمون امسال با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و محل های آزمون مشتمل بر 84 حوزه است که 15 حوزه آن مربوط به تهران و 69 حوزه مربوط به مراکز استان ها است.
تقوی نژاد گفت: کلیه مراحل برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است و بانک سپه بر روند برگزاری آن نظارت دارد.
وی افزود : نتایج اولیه آزمون در شهریور 93 اعلام می شود و سه برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه معرفی و به مرحله مصاحبه راه پیدا خواهند کرد.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه با اشاره به این که در حال حاضر مبنای استخدام در بانک مبتنی بر عدالت و شایسته سالاری است، گفت: بانک سپه مشتاقانه در انتظار است تا هرچه زودتر اعضای جدید خانواده خود را بشناسد و از وجود آنها در مجموعه خویش در راستای تحقق اهداف و آرمان های بلند جمهوری اسلامی ایران بهره گیرد.
وی همچنین با آرزوی توفیق برای تک تک داوطلبان عزیز افزود: امید آن دارم که بانک سپه در سایه نیروی انسانی توانمند خود همچنان بتواند در پیشگاه خداوند و در راستای تحقق آرمان های بلند جمهوری اسلامی و در عمل به وظایف در برابر ملت بزرگوار ایران همچنان سربلند و پرافتخار باشد.

آمار بازدید: 423 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image