ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام بانک برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در روز جمعه و نکاتی برای اطلاع داوطلبان

برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در روز جمعه و نکاتی برای اطلاع داوطلبان

جمعه 17 مرداد 93 آزمون سراسری استخدام بانک سپه در کلیه مراکزاستان‌ها برگزار می‌شود.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۳می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه 17 مردادماه 93 در کلیه مراکز استانها برگزار می‌شود.


فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه 17 مردادماه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.


لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 14 مرداد 93 بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.


در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای چهارشنبه 15 مرداد و پنجشنبه 16 مرداد با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصا” به نماینده مسوول مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (به شرح جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.


در صورت نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات درج شده در کارت خود می‌توانید به سایت بانک سپه به آدرس www.banksepah.ir قسمت «آزمون استخدامی بانک» مراجعه و پس از درج مشخصات داوطلبی و ورود به بخش مشاهده کارت شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه، از گزینه «ویرایش اطلاعات» در کنار دکمه «پرینت کارت» استفاده کنید.


همچنین داوطلبان سهمیه آزاد که در زمان خرید کارت ثبت نام آزمون (مبلغ 350.000 ریال)، اشتباهاً کارت سهمیه ایثارگران (مبلغ 175.000 ریال) را خریداری کرده اند، باید ضمن ویرایش اطلاعات سهمیه خود، نسبت به خرید کارت اعتباری مربوط به ما به التفاوت هزینه سهمیه آزاد آزمون استخدامی (مبلغ 175.000 ریال) از طریق گزینه «ویرایش اطلاعات»، اقدام کنند.


داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه توجه کنند:

با توجه به اینکه برخی از سایتها از موقعیت آزمون استخدامی بانک سپه سوءاستفاده کرده و به منظور افزایش تعداد بازدید صفحات خود در موتورهای جستجوی اینترنتی، نسبت به درج لینکهای نامعتبر با موضوع فروش نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه اقدام کرده اند، بدین وسیله اعلام می گردد، بانک سپه و سازمان سنجش آموزش کشور هیچگونه نمونه سوال آزمون استخدامی این دوره و یا سالهای قبل را در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی قرار نداده و ادعای این افراد فاقد اعتبار است.


پرسشهای متداول در خصوص آزمون استخدامی:


- آیا افرادی که معدل آنها اختلاف ناچیزی با معدل تعیین شده دارند، می توانند در آزمون شرکت کنند؟

خیر،‌ با توجه به تعیین معدل 14 (و 13 برای برخی مناطق) متأسفانه این دسته از افراد حائز شرایط شرکت در آزمون نیستند.


- چرا سهمیه شهرها از لحاظ مدارک و رشته تحصیلی تفکیک نشده است؟

سهمیه شهرها صرفاً‌ از حیث نوع جنسیت تفکیک شده است و رشته های تحصیلی نسبت به یکدیگر اولویت ندارند و انتخاب افراد براساس نمره و رتبه فرد در آزمون انجام می پذیرد.


- سوالات آزمون استخدامی از چه منابعی هستند؟

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور (مجری برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه) آزمون های استخدامی منابع ندارند و سؤالات براساس سرفصل های مورد تأیید وزارت علوم طراحی می شوند.


- به منظور بهره مندی از معافیت سن (بند «د» از ماده 2 شرایط اختصاصی) آیا محل کار قبلی من جزو دستگاههای مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد؟

برای مشخص شدن این موضوع پیشنهاد می شود مراتب از محل کار قبلی استعلام شود.


- دستگاه‌های مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری -که سوابق خدمت غیررسمی در آنها به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده می‌گردد- شامل چه دستگاه‌هایی می‌باشد؟

کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه‌های دولتی، در زمره دستگاه اجرایی مشمول ماده (5) قانون مذکور محسوب می‌شوند.


- نحوه استخدام در بانک به چه صورت است؟

بر اساس آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک، منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و نیز کسب موفقیت آنان در مراحل مختلف جذب نظیر آزمون ورودی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی است، لذا بدیهی است متقاضیان می‌توانند پس از اعلام نیاز بانک (که از طریق جراید عمومی اطلاع رسانی می‌گردد)، در صورت داشتن شرایط مورد نظر در آزمون استخدامی شرکت و پس از سپری نمودن مراحل مذکور به خدمت در بانک اشتغال ورزند.


- استخدام فرزندان همکار در بانک به چه صورت انجام می‌شود؟

مطابق ماده 6 آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، استخدام اشخاص در بانک صرفاً از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود، لذا فرزندان همکاران نیز در صورت تمایل می‌توانند با شرکت و کسب امتیازات لازم در آزمون و مصاحبه استخدامی، در بانک استخدام شوند.


- استخدام در بانک بدون شرکت در آزمون امکان پذیر است؟

ماده 6 آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک را منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و کسب موفقیت در مراحل آزمون ورودی، مصاحبه و معاینات پزشکی کرده است و جذب نیرو خارج از چارچوب مقررات ذکر شده از حیطه اختیارات بانک خارج است.


- استخدام اعضای خانواده شهدا به غیر از فرزندان شهید در بانک چگونه است؟

اعضای خانواده شهدا مانند سایر افراد باید در آزمون استخدامی شرکت جسته و مراحل گزینش، آزمایش‌های پزشکی و آموزش را با موفقیت طی کنند. پس از استخدام می‌توانند از اولویت‌های خانواده معزز ایثارگران، بهره‌مند شوند.


- آیا سابقه خدمت شرکتهای خصوصی، به عنوان سابقه خدمت غیردولتی برای کارکنان بانک لحاظ می شود؟

بر اساس قانون، کارکنانی که قبل از استخدام در بانک در شرکتها و موسسات غیردولتی دارای سابقه خدمت بوده و بابت آن حق بیمه یا کسور بازنشستگی به صندوق ذی ربط پرداخت نموده باشند، هنگام احراز شرایط بازنشستگی، با انتقال حق بیمه پرداختی به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها می توانند از سابقه مزبور در تعیین حقوق بازنشستگی خود استفاده نمایند.


- درخصوص جذب و استخدام فرزندان جانباز 25% چه اقدامی انجام پذیرفته است؟

این موضوع نیازمند اخذ مجوز استخدام می باشدکه در این راستا مکاتبات لازم انجام پذیرفته و اسامی فرزندان همکار جانباز 25% به بالا در لیست متقاضیان استخدام ثبت شده است که در صورت وصول نتیجه اقدام لازم معمول خواهد شد.ریال)، اشتباهاً کارت سهمیه ایثارگران (مبلغ 175.000 ریال) را خریداری کرده اند، باید ضمن ویرایش اطلاعات سهمیه خود، نسبت به خرید کارت اعتباری مربوط به ما به التفاوت هزینه سهمیه آزاد آزمون استخدامی (مبلغ 175.000 ریال) از طریق گزینه «ویرایش اطلاعات»، اقدام نمایند.

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image