ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب یکهزار عضو هیات علمی در برنامه دانشگاه های آزاد سه استان جنوبی

جذب یکهزار عضو هیات علمی در برنامه دانشگاه های آزاد سه استان جنوبی

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی دراستان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهرگفت: در دو سال آینده بیش از یکهزارعضو هیات علمی دردانشگاه های آزاد اسلامی این استان ها استخدام می شوند.

کریم زارع، سه شنبه درگفت وگو با ایرنا در بندر دیر Dayyer استان بوشهر افزود: درسال جاری یک میلیون نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند که از این شمار 26درصد پذیرش خواهند شد.
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی و آموزشی متحول خواهد شد.
رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با جذب نخبگان برای تبدیل ایده به فناوری و تولید و تجاری سازی علم براساس حرکت جهادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تلاش خواهیم کرد و در بعد فرهنگی و علمی حرکت را ادامه خواهیم داد.
زارع اضافه کرد: با توجه به این که در دانشگاه های آزاد جنوب کشور در بخش پزشکی و داندانپزشکی رشته ها توسعه نداشته اند تصمیم داریم که این رشته ها را در استان های فارس وبوشهر دایر کنیم.
وی گفت: هم اکنون 450واحد دانشگاهی و 600مدرسه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور فعال است که یک میلیون و700هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
نماینده تام الاختیاررییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، کهگیلویه بویراحمد و بوشهرگفت: احداث مسجد و توسعه فعالیت های فرهنگی، قرآنی و مذهبی برای فظ ارزشهای اسلامی و دینی از برنامه های این دانشگاه است.
زارع در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی بندردیراستان بوشهر افزود: برای ارتقای آموزش و توسعه امور فرهنگی وخدماتی هر کاری که واحدهای دانشگاهی طلب کنند، برای آنان انجام می دهیم.
وی اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی از یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) است که توانسته خواسته های بنیانگذار جمهوری اسلامی را تحقق بخشد.
زارع بیان کرد: پرداخت وام 12 درصد برای ساخت ساختمان دانشگاه، جذب هیات علمی و راه اندازی پنج رشته کارشناسی ارشد در مدت پنج سال ازجمله برنامه های این دانشگاه است.
امام جمعه دیرنیز گفت: رویکرد دانشگاه اسلامی در اهمیت بخشی به مقوله فرهنگ خوب ونیاز است در این بخش بیشتر تلاش شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: رفع گرفتاری و مشکل گشایی دانشجویان برای مسوولان یک نعمت الهی است که باید قدر بدانند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیرگفت: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دیر با 17 رشته کاردانی وکارشناسی یکهزار و200 دانشجو دارد.
عبدالعزیر بحرانی افزود: دانشگاه آزاد دیردر مسیر گرفتن مجوز شرکت دانش بنیان در حال برنامه ریزی است.
وی گفت: با توجه به این که این دانشگاه 30هزار مترمربع زمین تحت تملک دارد جذب تسهیلات برای ساخت ساختمان دانشگاه ضروری است.

آمار بازدید: 498 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image