ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه‌های «طرح فرهنگ»

استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه‌های «طرح فرهنگ»

فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه‌های «طرح فرهنگ» استخدام می‌شوند.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات «طرح فرهنگ»، به منظور تکریم و خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به فرهنگیان در مراجعه به فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی، از فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در اداره بخش‌های مختلف این فروشگاه‌ها استفاده خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان با مراجعه به سایت www.farazfar.ir و تکمیل فرم استخدام در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است، این طرح هم‌اکنون به صورت آزمایشی در مناطق نوزده‌گانه شهر تهران و چهار شهر از شهرهای استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به فرهنگیان می‌باشد.

براساس این گزارش؛ فرهنگیان شاغل و بازنشسته با ثبت نام در این طرح می‌توانند کالاهای اساسی را با تخفیف میانگین 26.5 درصد از فروشگاه‌های طرح فوق خریداری کنند.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام در این طرح هیچ هزینه‌ای برای فرهنگیان ندارد و کلیه معلمان شاغل و بازنشسته سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت www.farazfar.ir و ارایه مشخصات، از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

باید افزود: فروشگاه‌های طرح فرهنگ از خردادماه سال جاری در شهرستان‌های استان تهران شامل شهرهای پاکدشت، قرچک، شهرری و رباط کریم و در آینده در سایر استان‌های کشور نیز اجرایی خواهد شد.

آمار بازدید: 630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image