ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب و استخدام ۵۰۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد

جذب و استخدام ۵۰۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به جذب هیئت علمی در این دانشگاه گفت: امسال نزدیک به ۵ هزار نفر هیئت علمی در کشور استخدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حمید میرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان بیش از 120 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی دارد، اظهار کرد: فضای آموزشی دانشگاه آزاد به خوبی توسعه یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون متر مربع فضای آموزشی دانشگاه آزاد گیلان است، افزود: 50هزار نفر در مقطع کاردانی،کارشناسی، ارشد و دکترا و دانش آموزان سما در گیلان تحصیل می‌کنند.
رئیس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به جلسات امروز، گفت: نزدیک به 16 میلیارد تومان اعتبار یعنی حدود 12 درصد از بودجه 123 میلیارد تومانی استان باید از درآمدهای فعالیت های دانش بنیان تامین شود.
میرزاده با تصریح بر اینکه ضرورت برنامه‌های ما است که امکانات را به ثروت تبدیل کنیم که عمده آنها اجرای طرح‌های دانش بنیان در استان است، گفت: ظرفیت کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی در جلسات امروز استان مطرح شد که ما پیگیری کنیم این طرح ها نیاز دارد که مطالعات فنی آنها ملاحضه شود.
وی اظهار کرد: در ارتباط با دکترای دانش محور و جذب کارشناسی ارشد و دکترا مجوز لازم به استان ها داده شد تا نیروهای لازم را جذب کنند.
رئیس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به جذب هیئت علمی در این دانشگاه گفت: امسال نزدیک به 5 هزار نفر هیئت علمی در کشور استخدام می‌شود
میرزاده تصریح کرد: همه واحدهای گیلان موتورهای توسعه روشن است و هرکدام از این واحدها یک ماموریت محلی منطقه ای را برعهده دارند.
وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای علمی گیلان قابلیت تجاری‌سازی دارد ، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی60 درصدی پروژه‌های عمرانی گیلان، تمامی آنها امسال افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: امسال نزدیک به 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان می‌شود که به توسعه آموزشی و تحقیاتی استان بسیار کمک می ‌کند.

آمار بازدید: 764 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image