ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مربی استخدام مربی مطرح خارجی برای تیم ملی بیلیارد بانوان

استخدام مربی مطرح خارجی برای تیم ملی بیلیارد بانوان

رییس‌ فدراسیو‌ن بو‌لینگ‌ و بیلیا‌ر‌د از استخدام یک مربی مطرح جهان برای تیم ملی "الف" و "ب" بانوان با هزینه فدراسیون جهانی در سال آینده خبر داد.




هاشم اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عملکرد تیم‌های ملی بیلیارد ایران در سال 92 را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به مشکلات زیاد مالی به اعتقاد من عملکرد خوبی داشتیم و در آخرین مورد آن توانسنتیم نتایج خوبی را در رقابت‌های غرب آسیا به دست آوریم. متاسفانه حمایت‌ها از فدراسیون در سال 92 خیلی پر رنگ نبود، اما با این حال دست از تلاش نکشیدیم و همواره در صدد پیشرفت رشته‌های بیلیاردی بودیم.



رییس‌ فدراسیو‌ن بو‌لینگ‌ و بیلیا‌ر‌د درباره برنامه‌های پیش‌رو در سال آینده نیز، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال آینده در صورتی که شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی مساعدت کند افتتاح آکادمی بیلیارد در مجموعه ورزشی انقلاب خواهد بود. در حال حاضر طبقه بالای این ساختمان دو طبقه در اختیار فدراسیون است که سالانه مبلغ یکصد میلیون تومان بابت آن باید به شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی اجاره بدهیم و درصددیم طبقه پایین را نیز برای افتتاح آکادمی بیلیارد از شرکت شرکت اجاره کنیم که قول داده‌اند در سال آینده این کار را انجام دهند.



وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی آیا توان پرداخت این اجاره سنگین را دارید یا خیر گفت: در طول این یک سال یک طبقه از این ساختمان را از شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی اجاره کردیم. اوضاع نامساعدی داشت که بسیار بیشتر از مبلغ اجاره سالیانه خرج بازسازی آن کردیم و در صورتی که موجر هنگام تحویل ساختمان به مستاجر وظیفه دارد آن را بازسازی کند.



اسکندری در ادامه حضور تیم ملی بزرگسالان ایران در رقابت‌های آسیایی امارات در ماه اردیبهشت ماه را از مهم‌ترین مسابقات پیش‌رو دانست و افزود: همچنین تیم ملی زیر 21 سال نیز که در حال حاضر در اردو به سر می‌برند قرار است در تاریخ دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه در رقابت‌های زیر 21 سال آسیا در هندوستان به مصاف رقبای خود بروند. همچنین لیگ بولینگ و بیلیارد قرار است برای نخستین بار از اواخر فروردین ماه راه‌ا‌ندازی شود.



رییس‌ فدراسیو‌ن بو‌لینگ‌ و بیلیا‌ر‌د همچنین حمایت از بانوان بیلیارد باز را یکی از برنامه‌های اصلی فدراسیون در سال جدید دانست و اظهار کرد: قرار است با هزینه فدراسیون جهانی یک مربی تراز اول را برای تیم‌های ملی "الف" و "ب" بیلیارد بانوان در سال آینده به خدمت بگیریم.

آمار بازدید: 706 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image