ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو دانشجو معلمان درخصوص استخدامشان نگران نباشند

دانشجو معلمان درخصوص استخدامشان نگران نباشند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص تبدیل وضعیت مدرسان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این موضوع وابسته به تشکیل جلسه هیأت امنا است؛ جلسه هیأت امنا در هر زمان که تشکیل شود، این موضوع در دستور کار قرار دارد.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، دکترمحمود مهرمحمدی در پاسخ به پرسشی پیرامون تعداد مدرسان دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: نزدیک به هزار مدرس داریم که در دسته‌های مختلف دسته بندی می‌شوند و کسانی که برای تبدیل وضعیت آنها باید اقدام شود، حدود 800 نفر هستند که بیش از 100 نفر از آنها، دکتر هستند.



سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در خصوص وضعیت استخدامی دانشجو معلمان افزود: ردیف استخدامی آنها تصویب شده است و طبق گزارش معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مشکلی از نظر صدور احکام و پرداخت وجود ندارد، این کار با تأخیر انجام می‌شود، ولی جای نگرانی نیست.



دکتر مهر محمدی، در جواب پرسش خبرنگاری در خصوص این که آیا خارج از دانشگاه فرهنگیان هم نیرو استخدام می کنید؟ افزود: مأموریت دانشگاه فرهنگیان، تربیت نیروی انسانی برای وزارت آموزش و پرورش است اما در جاهایی که نتواند رأساً به تربیت نیروی انسانی مبادرت کند، جریان تربیت نیروی انسانی را مدیریت می‌کند.



مهر محمدی، در خصوص این که آیا تمام آزمون‌های استخدامی برای معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود؟ گفت: برنامه وزارت آموزش و پرورش همچنان همین است و در این خصوص آمادگی کامل داریم.



وی، تصریح کرد: برای ارتقای رتبه تمام منابع انسانی آموزش و پرورش بر اساس طرح رتبه بندی یا هر طرح دیگری گواهی صلاحیت توسط دانشگاه فرهنگیان صادر می‌شود و بهسازی مورد نظر وزیر آموزش و پرورش، همین ارتقای مرتبه معلمان است که یک بخش آن، ارائه مدارک تحصیلی بالاتر در سطوح تحصیلات تکمیلی فوق لیسانس و دکترا است که از وظایفمان است و بخش دیگر نیز، ارتقای معلمان به لحاظ استخدامی است که موکول به این است که ما زمینه سنجش دقیق شایستگی‌هایی که برای احراز هر رتبه‌ای لازم است، فراهم کنیم تا هر کسی که می‌خواهد ارتقای رتبه پیدا کند، از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد.



سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در خصوص ایجاد رشته برای دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد در سال آینده، گفت: در این خصوص امیدوار هستیم و تلاش می کنیم مجوز لازم را دریافت کنیم و آموزش و پرورش نیز، در هشت رشته کارشناسی ارشد، اعلام نیاز کرده که مشغول تدوین برنامه‌ها هستیم تا در شورای برنامه‌ریزی تصویب شده و در شورای گسترش برای مراکز مجری مجوز بگیریم.



دکتر مهر محمدی، در خصوص تعامل با وزارت علوم افزود: تعاملمان با وزارت علوم مثل سایر دانشگاه‌هاست و در همه امور، مثل دایر کردن رشته، گرفتن مجوز و تصویب برنامه‌ها، لازم است با این وزارتخانه تعامل داشته باشیم.

آمار بازدید: 865 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image