ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام بانک همه ی استخدامی های بانکها در اسفند 92

همه ی استخدامی های بانکها در اسفند 92

آگهی های استخدامی های بانکها در اسفند 92 را در این بخش می توانید مشاهده کنید.



استخدام بانک گردشگری در چند شهر کشور (۴/۱۲/۱۳۹۲)

بانک گردشگری برای تامین کادر مدیریتی مورد نیاز شعب جدیدالتاسیس خود از همکاران بازنشسته شبکه بانکی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این بانک از همکاران بازنشسته شبکه بانکی یا سایر نهادهای مرتبط که از تاریخ بازنشستگی آنان بیش از دو سال نگذشته باشد و یا بعد از بازنشستگی با بانک‌های خصوصی همکاری داشته‌اند و یا شاغلین بانکها که بیش از 10 سال سابقه خدمت در شعب را دارا هستند ؛ در سمت رئیس شعبه، معاون شعبه در شهرستان های اهواز، زنجان، زاهدان، شهرکرد، سمنان، گلستان، تبریز، شیراز و مشهد دعوت به همکاری کرده است.

بنا بر اعلام بانک روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است، از متقاضیان درخواست شده به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال نکنند.

همچنین تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی کند و دعوت از متقاضی پس از بررسیهای لازم و در صورت نیاز بانک ، در آینده صورت می گیرد.

متقاضیان می توانند فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۲ اسفند ماه 92 با مراجعه به سایت بانک به نشانی www.tourismbank.ir تکمیل کنند.


آگهی استخدام بانک قوامین در تهران اسفند 92 (۵/۱۲/۱۳۹۲)

بانک قوامین برای تامین بخشی از نیروی انسانی خود از بین آقایان پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون، مصاحبه تخصصی و گزینش در محدوده جغرافیائی شهر تهران بزرگ استخدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این بانک از آقایان در مقطع تحصیلی کاردانی یا کارشناسی رشته‌های بانکداری، حسابداری ( مالی – صنعتی – مالیاتی – حسابرسی)، مدیریت (مالی - دولتی – صنعتی –بازرگانی) ، اقتصاد ( نظری – بازرگانی) ریاضی کاربردی ،حقوق و ... دعوت به همکاری کرده است.

مدارک لازم برای ثبت نام

تصویر خوانا از صفحات اول و دوم شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحه مربوط به توضیحات) و کارت ملی .

تصویر خوانا از آخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل در متن آن.

تصویر خوانا از کارت پایان خدمت (در صورت داشتن توضیحات در پشت کارت تصویر آن ارسال شود ).

سه قطعه عکس 4×3 جدید تمام رخ پشت نویسی شده.

تنظیم رزومه کاری منضم به سوابق شغلی، آموزشی و تخصصها، مهارتها و توانمندیها به همراه تصویر مدارک مربوطه.

تصویر مدرک آموزشی مهارتهای هفتگانه ICDL.

متقاضیان لازم است فرم تقاضانامه را پس از تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز حداکثر تا تاریخ 15 اسفند ماه 92 به نشانی: تهران – میدان آرژانتین- ابتدای بزرگراه آفریقا – برج بانک قوامین- طبقه ششم – گزینش بانک و کد پستی 1516634713، از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.

همچنین می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت بانک به نشانی http://www.ghavamin.com/ مراجعه کنند.



آزمون استخدامی بانک دی برگزار شد (۶/۱۲/۱۳۹۲)

آزمون استخدامی این بانک دی در راستای تأمین سرمایه انسانی ارزش آفرین، با حضور بیش از 2000 داوطلب متشکل از حدود 1200 نفر زن و 900 نفر مرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پذیرش این داوطلبان منوط به موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و نیز دارا بودن معیارهایی نظیر شایستگی، قابلیتهای فردی، مهارت، دانش، داشتن مدرک مرتبط با معدل بالای 14 است.

در این آزمون 148 نفر از دواطلبان با مدرک کارشناسی ارشد و 1981 نفر با مدرک کارشناسی شرکت کردند. گفتنی است نتیجه آزمون متعاقبا از طریق سایت بانک دی اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 698 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image