ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس فراخوان دانشگاه آزاد برای استخدام ۵ هزار عضو هیأت علمی

فراخوان دانشگاه آزاد برای استخدام ۵ هزار عضو هیأت علمی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: به زودی فراخوان جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی را اعلام می‌کنیم.


حسین غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با تشریح اولویت‌های کاری خود در دانشگاه آزاد گفت: 16 موضوع اصلی در برنامه‌های من قرار دارد که باید مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد یکی از مسائلی است که باید بررسی شود و باید بتوانیم از طریق برنامه‌های لازم رتبه‌بندی واحدها و ارتباط‌سنجی دانشگاه را ارتقا دهیم.

غریبی، بازتعریف جایگاه دانشگاه آزاد در نظام آموزش عالی، ارتقای این دانشگاه و تصویرسازی دانشگاه آزاد از طریق رسانه‌ها را از اولویت‌های برنامه‌های خود در این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: اشاعه دستاوردهای دانشگاه آزاد از طریق رسانه‌ها و همچنین حضور اثربخش فناوری در فضای مجازی از برنامه‌های دانشگاه آزاد است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد جهانی شدن این دانشگاه را یک ضرورت دانست و گفت: باید بتوانیم با سازمان‌های جهانی مانند یونسکو و اتحادیه جهانی دانشگاه‌ها ارتباط داشته باشیم.

غریبی ادامه داد: تاکید اصلی دانشگاه آزاد در تحصیلات تکمیلی، تولید علم سودمند و گسترش رشته‌های میان رشته‌ای مانند فناوری نانو، فناوری اطلاعات و انرژی‌های پاک است.

وی اضافه کرد: همچنین باید زمینه‌های مناسبی برای دستیابی به علم و مهارت‌آموزی فراهم کنیم.

به گفته وی مسئله تخصصی‌سازی از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد در دوره جدید است که از طریق بازتعریف واحدها و تامین منابع و ارزیابی براساس تخصص انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای بهبود هرم اساتید، گفت: به دنبال جذب متخصصان بیشتر در دانشگاه آزاد هستیم و به زودی 5 هزار نفر را برای عضو هیات علمی در مقاطع PHD و جامع دکتری تخصصی اعلام می‌کنیم.

وی گفت: در حوزه کارآفرینی نیز برنامه‌ریزی‌هایی را داریم و همچنین بررسی تامین هم‌افزایی در پایان‌نامه‌ها و نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ما است.

آمار بازدید: 789 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image