ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی قفل تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تبریز زنگ زد

قفل تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تبریز زنگ زد

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از پیگیری موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارگران و کارکنان قراردادی شهرداری تبریز از طریق نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اصغر عابدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه و با وجود تصویب و پیگیری چندین باره شورای شهر و ارسال مصوبه به فرمانداری، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری توسط فرمانداری رد شده و لازم است این موضوع از طریق مجلس و نهادهای بالادستی مورد پیگیری و تعیین تکلیف شود.
وی افزود: البته بنا بر اعلام شهردار تبریز، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری چیزی حدود 160 میلیارد ریال هزینه و بودجه مضاعف به شهرداری تحمیل می‌کند که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گرفته و در لایحه بودجه سال آینده شهرداری و از طریق منابع دیگر تأمین و لحاظ شود.
عابدزاده در عین حال ضمن تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش دولت به شهرداری‌ها در تخصیص اعتبارات ملی، ابراز امیدواری کرد این موضوع مهم از طریق نمایندگان مجلس و در کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 که محل بررسی و چکش کاری بودجه به شمار می‌رود به سرانجام مطلوب و مورد انتظار برسد.
تبریز ظرفیت اجرای پروژه‌های کلان فرامنطقه‌ای را دارد
جعفر مدبر عضو شورای شهر تبریز نیز در گفت‌وگو گفت: تبریز ظرفیت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرامنطقه‌ای و کلان ملی را دارد و باید برای ایجاد بسترهای شکوفایی این امر در تبریز برنامه‌ریزی کرد.
وی خاطرنشان کرد: تحقق این آرمان با همکاری، تعامل و پیگیری نمایندگان مجلس و نگاه ویژه دولت میسر خواهد بود و مدیریت شهری تبریز به نوبه خود آماده همه گونه همکاری موثر در این بخش است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز می‌توانند با توجه به ظرفیت‌های موجود در تبریز و استان بسترسازی‌های لازم برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع بزرگی نظیر هواپیماسازی و یا بخشی از فعالیت‌های مربوط به انرژی هسته‌ای و دیگر طرح‌های کلان فرامنطقه‌ای را انجام دهد.
مدبر در ادامه با ابراز گلایه از سهم اندک آذربایجان در کابینه دولت یازدهم خاطرنشان کرد: تبریز و آذربایجان می‌توانست در ترکیب دولت تدبیر و امید و پست‌های کلیدی دولت یازدهم بیش از این سهم داشته باشد که متأسفانه چنین نشد، با این حال چشم امید مردم تبریز و آذربایجان به نمایندگانشان است تا نسبت به پی گیری مطالبات منطقه تلاش مضاعفی داشته باشند.
این عضو شورای اسلامی هر تبریز افزود: اگر امروز در انجام وظیفه خطیری که بر دوشمان گذاشته شده کوتاهی یا غفلت کنیم فردا باید جوابگوی افکار عمومی و آیندگان باشیم.
لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای نشاط اجتماعی و فرهنگ شهری
رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تأمین زیرساخت‌های نشاط اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات فرهنگی شهروندان دو نیاز اساسی مردم و وظیفه متولیان این بخش و مدیران شهری است و باید در این حوزه سرمایه‌گذاری و تلاش مضاعفی صورت گیرد.
اکرم حضرتی افزود: در برنامه‌ریزی‌های شهری جای نیازها و مطالبات فرهنگی، رفاهی، تفریحی و اجتماعی شهر و شهروندان خالی است و متولیان امر باید نگاه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشند.
وی در ادامه با تأکید به عزم جدی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی شهروندان، از مسئولان نهادهای بالادستی به ویژه نمایندگان مجلس و مدیریت استان نیز خواست در این راه همکاری موثری داشته باشند.
حضرتی همچنین خواستار تقویت و حمایت از تشکل‌های مردمی در این حوزه به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری شد.

آمار بازدید: 419 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image