ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام پرستار و بهیار استخدام 53 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری

استخدام 53 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری

مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری از استخدام پیمانی 53 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
محسن آذری پور گفت: 26 نفر برای شهرستان لردگان، 10 نفر اردل، هفت نفر کوهرنگ و برای شهرستان های بروجن و شهرکرد هرکدام سه نفرو فارسان و کیار هر کدام دو نفراستخدام می شود.
وی اظهار داشت: از این تعداد بر اساس جنسیت 26 بهورز زن و مابقی بهورزان از بین مردان استخدام شده و افراد واجد شرایط از طریق آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.
آذری پور، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی، خانواده و مامایی برای پذیرش بهورزان زن و در رشته های بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برای متقاضیان مرد یا دارا بودن دیپلم متوسطه را از شرایط اختصاصی ثبت نام متقاضیان عنوان کرد.
مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری در زمینه نحوه ارسال مدارک و ثبت نام متقاضیان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط ، باید مدارک لازم را حداکثر تا تاریخ 11 دیماه تحویل مسئولان مربوطه در مرکز بهداشت استان دهند .
محسن آذری پورافزود: کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی های عمومی وتخصصی نیز هفدهم و هجدهم دیماه سال جاری ازساعت 8 لغایت 16 در مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود .
سه مرکز آموزش بهورزی در شهرستان های فارسان، بروجن و لردگان فعال است وهم اکنون 580 بهورز در 310 خانه بهداشت این استان مشغول به خدمت و 24 دانش آموز درمراکز آموزش بهورزی لردگان و فارسان مشغول به تحصیل هستند.

آمار بازدید: 1672 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image