ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مربی استخدام 180 مربی قرآنی آبان 92

استخدام 180 مربی قرآنی آبان 92

مدیر دارالقرآن مازندران از فعالیت 60 هزار مازندرانی در خانه‌های قرآنی این استان خبر داد و گفت: 180 مربی قرآنی در دارالقرآن مازندران استخدام شدند.

سعید قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با تاکید بر افزایش فعالیت خانواده‌ها در حوزه‌های قرآنی،افزود: حضور جوانان در محافل قرآنی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه جلوگیری می‌کند.
مدیر دارالقرآن استان مازندران مدارس را یکی از مراکز مهم ترویج فرهنگ قرآنی دانست و بیان کرد: اما این روزها در مدارس به ترویج فرهنگ قرآنی توجه‌ای نمی‌شود.
قربانی با اشاره به اینکه بیشتر دارالقرآن‌های استان مازندران توسط مردم احداث شدند، بیان کرد: با توجه به بی‌مهری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان تعدادی از مراکز قرآنی و دارالقرآن‌های استان مازندران در حال تعطیلی هستند.
وی از مسئولان و مردم استان مازندران خواستار همکاری با مراکز قرآنی شد تا این مراکز در ترویج فرهنگ قرآنی نقش موثری داشته باشد.
قربانی یکی از نیازهای ضروری جامعه را افزایش مراکز قرآنی در سطح استان مازندران دانست و بیان کرد: وجود 500 مرکز قرآنی در استان مازندران جوابگوی ترویج فرهنگ صحیح قرآنی نیست و این امر نیازمند افزایش خانه‌های قرآنی در سطح استان مازندران است.
وی با بیان اینکه استان مازندران در سطح کشور بیشترین مرکز قرآنی را به خود اختصاص داد، بیان داشت: شهرستان‌های ساری و بابل از بیشترین دارالقرآن‌های موجود در استان مازندران برخوردار هستند.
این مسئول به فعالیت 15 کارگاه قرآنی در مازندران اشاره کرد و گفت: 900 قرآن‌آموز در این کارگاه‌ها در حال فعالیت هستند.
مدیر دارالقرآن مازندران از استخدام 180 مربی قرآنی در خانه‌های قرآنی مازندران خبر داد و افزود: 60 هزار مازندرانی در خانه‌های قرآنی این استان در حال فعالیت هستند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدام آبان 92، آگهی استخدامی، استخدام 15 آبان 92، استخدام 16 آبان 92، جدیدترین آگهی های استخدامی سال 92، استخدام مربی قرآنی، استخدام جدید مربی قرآنی سال 92، استخدام مربی آبان 92

آمار بازدید: 1313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image