ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام حسابدار استخدام فارغ التحصیلان حسابداری و رشته های مرتبط در موسسه سرمایگان

استخدام فارغ التحصیلان حسابداری و رشته های مرتبط در موسسه سرمایگان

موسسه خدمات مالی و کارآموزی سرمایگان، برای آماده سازی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای و استخدام فارغ التحصیلان حسابداری و رشته های مرتبط، استخدام می‌کند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسسه خدمات مالی و کارآموزی سرمایگان به منظور آماده‌سازی و ارتقای مهارت های حرفه‌ای و استخدام فارغ التحصیلان حسابداری و رشته‌های مرتبط در شرکتها و کارخانجات معتبر برای تصدی شغل حسابدار، با انجام آزمون و مصاحبه ورودی از بین متقاضیان حسابدار بدون سابقه شغلی دعوت به همکاری کرده است.


بنا بر اعلام این موسسه، پس ازبررسی تقاضا و وضعیت تحصیلی ومیزان آمادگی متقاضی درصورت داشتن شرایط همکاری با تنظیم توافقنامه‌ای اقدام به تکمیل مهارتها و تجربیات حرفه‌ای متقاضی در مدت دو ماه خواهد کرد و پس ازآن متقاضی را در بازار کار حسابداری در فرصتهای شغلی مطلوب قرار خواهند داد و متقاضی متعهد خواهد شد حق الزحمه ارتقای مهارت و اشتغال در بازار کار حسابداری را پس از دریافت حقوق و مزایای خود بپردازد.


درحال حاضر این طرح برای افرادی است که می‌توانند به طور تمام وقت مشغول به کار باشند، به تعبیری دیگر، افرادی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند و یا وضعیت نظام وظیفه آنها روشن نیست نمی توانند در این طرح مشارکت کنند.


متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ 20 آبان 92 رزومه خود را به آدرس sarmayegan@Gmail.com ارسال و برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر سایت موسسه به آدرس www.sarmayegan.net مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید 92، آگهی استخدام آبان 92، استخدامی های جدید آبان 92، استخدام 6 آبان 92، استخدام 7 آبان 92، استخدام فارغ التحصیلان حسابداری، استخدام فارغ التحصیلان حسابداری آبان 92، استخدام حسابدار آبان 92

آمار بازدید: 698 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image