ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مهلت شرکت در سه جشنواره ملی دانشجویی جهاد دانشگاهی تمدید شد (4 دی 92)

مهلت شرکت در سه جشنواره ملی دانشجویی جهاد دانشگاهی تمدید شد (4 دی 92)

معاون سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی از تمدید دو هفته‌ای مهلت شرکت در جشنواره سراسری این سازمان خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس حسین نژاد گفت: با توجه به استقبال و درخواست دانشجویان، مهلت شرکت در جشنواره‌ مهرباران، آموزگار ادب و مسابقات ملی مناظره دانشجویان تمدید شد.



وی افزود: سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی (به صورت تیمی) در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه سال 1392 برگزار می‌شود و از دانشجویان علاقه‌مند به نقد و مناظره دعوت کرد تا در مهلت تمدید شده در سایت www.Isdc.ir برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام اقدام و یا فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.



حسین نژاد با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره دانشجویی فرهنگی «آموزگار ادب» نکوداشت سعدی شیرازی نیز تا 15 دی ماه 92 فرصت دارند در بخش‌های مقاله نویسیی، طراحی پوستر، نمایشنامه نویسی و نقیضه نویسی آثار سعدی با مراجعه به پایگاه www.mafakher.net شرکت کنند، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند در بخش‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله آثار خود را تا 15 دی ماه 92 از طریق سایت www.mehrbaran.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.



معاون سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی در پایان از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده دو جشنواره ملی «مهرباران» و «آموزگار ادب» در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image