ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آزمون ارشد فراگیر پیام نور فردا برگزار می‌شود/ توزیع کارت تا ساعت 24 امشب (28 آذر 92)

آزمون ارشد فراگیر پیام نور فردا برگزار می‌شود/ توزیع کارت تا ساعت 24 امشب (28 آذر 92)

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور فردا با رقابت 109 هزار و 884 داوطلب در 125 کد رشته امتحانی در سطح 85 شهرستان برگزار می‌شود.




دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای این آزمون از روز سه‌شنبه (26 آذر) بر سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته است و آن دسته از داوطلبانی که تاکنون پرینت کارت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند تا ساعت 24 امروز (پنجشنبه) نسبت به تهیه کارت خود از طریق سایت سازمان اقدام کنند.



به گفته توکلی، از مجموع 109 هزار و 884 داوطلب آزمون امسال، 58 هزار و 882 نفر را مردان تشکیل می‌دهند.



مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام اینکه نتیجه این آزمون بهمن ماه اعلام می‌شود، گفت: در آزمون امسال حدود 10 هزار و 300 نفر پذیرفته می‌شوند.



مشاور عالی سازمان سنجش همچنین گفت: آزمون فردا راس ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود و داوطلبان جهت حضور در این آزمون باید علاوه بر پرینت کارت، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار خود را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند.



توکلی با اشاره به شخصی‌سازی دفترچه سئوالات آزمون امسال دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور، گفت: در آزمون امسال در اختیار هر داوطلب یک برگه پاسخنامه و یک دفترچه سئوالات که بر روی آن مشخصات و شماره داوطلبی داوطلبان درج شده، قرار می‌گیرد.



وی در خاتمه با اشاره به چاپ دفترچه در چهار گروه A، B، C و D خاطر نشان کرد: در این آزمون نمره منفی پیش‌بینی نشده است.

آمار بازدید: 464 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image