ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 92 در رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی‌ها (25 آذر 92)

جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 92 در رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی‌ها (25 آذر 92)

جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال 92 اعلام شد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام کرده (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.



با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو بعضی از مراکز و یا واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پس از اعلام نتایج نهایی کنکور 92 اعلام شده است، جدول کدرشته محل های تکمیل ظرفیت این رشته‌ها از ساعت 20 ( 8 شب) روز دوشنبه 25 آذر ماه 92 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.



داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این اطلاعیه و دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی از روز اول تا پنجم دی ماه 92 به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ 35,000 ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 50 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.



آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1392 پذیرفته شده‌اند، با رعایت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌های موجود می‌توانند متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور شوند.



در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد، لذا به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود، در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دقت کافی مبذول دارند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود. در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.



پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور نیستند و چنانچه اقدام به انتخاب رشته کنند و پذیرفته شوند، قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد.

آمار بازدید: 765 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image