ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سؤال از وزیر آموزش و پرورش به دلیل مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان (11 آذر 92)

سؤال از وزیر آموزش و پرورش به دلیل مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان (11 آذر 92)

نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال سؤال از وزیر آموزش و پرورش به دلیل مشکلات موجود در بیمه طلایی فرهنگیان خبر داد.


مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اخباری که در خصوص بیمه فرهنگیان به گوش می‌رسد، گفت: اینگونه شنیده می‌شود که بیمه طلایی متعلق به فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش دچار مشکلاتی شده است و 50 درصد سهم وزارتخانه را نیز در ماه گذشته از خود فرهنگیان گرفته‌اند.

وی افزود: این موضوع قطعاً‌ در مجلس پیگیری خواهد شد و در صورت صحیح بودن از وزیر محترم سؤال خواهد شد و باید پاسخگوی این مسئله باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمه طلایی فرهنگیان برای خدوم فرهنگیان کشور یک خدمت بزرگ است.

بذرپاش گفت: وزارت آموزش و پرورش حق اینکه 50 درصد سهم خود را از فرهنگی بگیرد جا ندارد و راجع به این موضوع باید فوراً پاسخگو باشد البته متأسفانه ما در این وزارتخانه شاهد اتفاقات دیگری هم بودیم و آن اینکه با وجود نیروهای فراوان، خدوم، با تجربه و آماده به خدمت و دارای انگیزه بالا برای کار و تلاش استفاده نشده و به جای آن نیروهایی که سالهای طولانی از خدمت کنار رفته بودند مجدداً‌ بکارگیری می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارتخانه‌ای که اصلی‌ترین سر و کار آن با قشر جوان و نوجوان جامعه است اینگونه اقدامات در نوع خود نوبری بی‌نظیر است.

بذرپاش گفت: البته این صحبت نافی احترام به قشر محترم بازنشستگان نیست بلکه بازنشستگان فرهنگی عزیز جزء پرافتخارترین اقشار جامعه هستند که دولت موظف است به آنان بیش از پیش توجه کند چرا که هزینه‌ها از حقوق بازنشستگی بیشتر می‌شود.

وی افزود: همچنین باید سامانه‌ای برای اخذ تجربیات آنها فراهم نماید ولی استفاده گسترده از مدیرانی که سالها از خدمت کنار رفته‌اند در مناصب مدیریتی جای سؤال دارد که اصرار وزیر بر بکارگیری این میزان بازنشسته و آن هم بعضاً 10 سال از بازنشستگی آنها گذشته است ایشان باید به مجلس پاسخگو باشد.

کلمات کلیدی: مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان، بیمه، بیمه فرهنگیان، بیمه معلمان، بیمه آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش، آموزش و پرورش، بیمه معلمان، بیمه معلم آموزش و پرورش

آمار بازدید: 334 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image