ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد چند آزمون در سال برگزار می‌کند (10 آذر 92)

دانشگاه آزاد چند آزمون در سال برگزار می‌کند (10 آذر 92)

دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، خواسته دانشگاه آزاد که برگزاری چندین آزمون در سال بود، به تصویب رسید.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه در رابطه با برگزاری آزمون مستقل به منظور کاهش نگرانی داوطلبان و خانواده‌های آنان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است که در اولین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، خواسته دانشگاه آزاد که برگزاری چندین آزمون در سال برای کاهش نگرانی داوطلبان و خانواده آنان بود، به تصویب رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شورای مذکور کمیته تخصصی مرکب از رئیس آزمون دانشگاه آزاد، رئیس سنجش وزارت آموزش و پرورش به ریاست سازمان سنجش را برای بررسی و عملیاتی کردن آن تشکیل داده است.

دانشگاه آزاد در رابطه با مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری آزمون‌های جداگانه خود را مانند گذشته برگزار می‌کند.

شایان ذکر است، پیش از این رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود بر اساس قانون، دانشگاه آزاد نمی‌تواند آزمون جداگانه‌ای با آزمون سراسری برگزار کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، کنکور دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد، ارشد دانشگاه آزاد، دکتری دانشگاه آزاد، مرکز آزمون دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 760 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image