ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشگاه‌های استرالیا به دنبال تعدیل شهریه‌ها ( 9 آذر 92)

دانشگاه‌های استرالیا به دنبال تعدیل شهریه‌ها ( 9 آذر 92)

روسای با نفوذ دو دانشگاه در استرالیا با هدف جبران کمبود مالی موسسات آموزشی این کشور سیاست‌های خود مبنی بر افزایش انعطاف‌پذیری در دریافت شهریه‌های دانشگاهی را تجدید کردند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دو نماینده از دو دانشگاه مختلف استرالیا با منافع متفاوت هستند اما هر دو در مسئله پرداخت شهریه‌ها یک مشکل مشترک پیدا کرده‌اند.



پروفسور «کریون» و پروفسور «دیویس» دراین‌باره می‌گویند: در حالی که بودجه‌های تخصیصی دولت در بخش آموزش عالی پایین‌تر از استانداردهای بین‌المللی است، نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر احساس می‌شود.



آنها تاکید کردند: اندیشیدن به احیا و نوسازی دوباره سیاست‌های انعطاف در دریافت شهریه می‌تواند یک گام اساسی و مهم باشد تا این اطمینان حاصل شود که دانشگاه‌های این کشور همچنان در روند رقابت بین‌المللی هستند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز،‌ دیدگاه مشترک این دو رئیس دانشگاه در خصوص انعطاف‌پذیری در دریافت شهریه‌ها راه را برای دولت جدید استرالیا باز می‌کند تا در تعیین شهریه‌های دوره‌های کارشناسی تجدیدنظر کنند.



حمایت از سیستم انعطاف‌پذیری در دریافت شهریه‌ها مورد حمایت دانشگاه‌های ممتاز استرالیا است و دانشگاه‌های سطح متوسط سیستم اجرایی دولت قبلی را ترجیح می‌دهند که در آن از افزایش شمار دانشجویان حمایت می‌شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های استرالیا، تعدیل شهریه‌ها، شهریه های دانشگاههای استرالیا

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image