ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دانشگاه آزاد کنکور جداگانه برگزار نمی‌کند/ میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 93 قطعی شد (6 آذر 92)

دانشگاه آزاد کنکور جداگانه برگزار نمی‌کند/ میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 93 قطعی شد (6 آذر 92)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو از اتخاذ چهار تصمیم مهم در این حوزه خبر داد و گفت: آنچه که مشخص است این است که دانشگاه آزاد آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند.دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 4 تصمیم برای آزمون سراسری اتخاذ شد.


وی افزود: پیش نویس آیین نامه اجرایی تهیه شد که این پیش نویس به هیات وزیران ارسال می شود. دلیل ارائه آن به هیات وزیران این است که موضوع در قانون آمده است.

رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: تصمیم دیگر نیز درباره تاثیر سوابق تحصیلی بود که تاثیر 25 درصد سوابق تحصیلی برای کنکور 93 قطعی خواهد بود.

وی درباره رشته های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی خاطرنشان کرد: 70 درصد رشته ها با سوابق تحصیلی پذیرش خواهند شد که این امر در دانشگاه آزاد بیش از 93 درصد رشته ها خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شورا برگزاری متعدد آزمون ها را پذیرفت اما با توجه به اینکه در قانون سنجش و پذیرش مسئولیت سنجش با سازمان سنجش است اگر قرار باشد آزمون سراسری بیش از این یکبار در سال برگزار شود باید مسئولیت اجرای آن با سازمان سنجش باشد و با توجه به تصریح قانون کارگروهی در این زمینه تصمیم می گیرد.

وی افزود: این کارگروه درباره امکان برگزاری یک یا چند کنکور در سال بررسی هایی را انجام و نتیجه آن را به شورا ارائه می دهد و در نهایت شورا در این باره تصمیم قطعی می گیرد.

خدایی اظهار داشت: آنچه مشخص است این است که دانشگاه آزاد آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند.

کلمات کلیدی: کنکور دانشگاه آزاد، کنکور جداگانه دانشگاه آزاد، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 93، جدیدترین اخبار کنکور 93، کنکور آزاد 93

آمار بازدید: 924 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مرضیه آدينه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

سلام . اگه امسال ازمون دانشگاه ازاد از سراسری جدا بود خیلی برای ما بهتر میشد حیف که نکردین دیگه