ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی قتل‌عام حیوانات در دانشگاه‌های انگلیس (1 آذر 92)

قتل‌عام حیوانات در دانشگاه‌های انگلیس (1 آذر 92)

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که دانشگاه‌های انگلیس به تنهایی در سال گذشته میلادی (2012) برای انجام تحقیقات علمی و آزمایشگاهی خود بیش از یک میلیون حیوان از جمله تعداد قابل‌توجهی سگ، گربه و میمون را قربانی کرد‌ه‌اند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی سال گذشته حدود یک میلیون موش در طول آزمایشات پزشکی در دانشگاه‌های این کشور تلف شده‌اند.


برخی موسسات آموزشی انگلیسی سالانه بیش از 200 هزار حیوان آزمایشگاهی را قربانی می‌کنند. به عنوان مثال در دانشگاه آکسفورد به تنهایی 29 میمون، 43 گورکن، 18 خوک و نزدیک به 200 هزار موش برای انجام تحقیقات دانشگاهیِ دانشجویان قربانی شده‌اند.


یک سخنگوی دانشگاه آکسفورد دراین‌باره مدعی شد: این دانشگاه یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی زیست‌پزشکی در جهان به حساب می‌آید و سال‌هاست در خط مقدم نوآوری و علوم حیاتی گام برداشته و آزمایش روی حیوانات تنها در بخش کوچکی از تحقیقات و برنامه‌های کلی این دانشگاه انجام می‌شود.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز، وی افزود: هنوز بر سر استفاده از حیوانات و ضرورت آن برای پیشرفت‌های پزشکی در جهان اجماع عمومی وجود دارد. همچنین 97 درصد از حیواناتی که در این تحقیقات استفاده می‌شوند، جوندگانی نظیر موش‌ها هستند.


از سوی دیگر آمار نشان می‌دهد که مطالعات علمی دانشگاه «ادینبورگ» نیز منجر به مرگ 202 هزار و 203 حیوان آزمایشگاهی شده و در تحقیقات دانشگاه آکسفورد نیز این رقم حدود 226 هزار و 341 مورد حیوان تلف شده برآورد شده است.


علاوه بر این در دانشگاه ادینبورگ 1972 خوکچه هندی، 668 همستر و 630 خرگوش قربانی تحقیقات علمی شده‌اند. همچنین در «کالج سلطنتی دامپزشکی» 10 قلاده سگ و در دانشگاه کاردیف نیز دو گربه قربانی شده‌اند و مسئولان موسسه آموزشی «وِلش» نیز به دلیل دوختن چشم‌های چند بچه گربه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

کلمات کلیدی: قتل‌عام حیوانات، دانشگاه‌های انگلیس

آمار بازدید: 491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image