ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ممنوعیت جذب دانشجوی دکتری در مؤسسات غیرانتفاعی/ پذیرش تنها در دانشگاه‌ها (1 آذر 92)

ممنوعیت جذب دانشجوی دکتری در مؤسسات غیرانتفاعی/ پذیرش تنها در دانشگاه‌ها (1 آذر 92)

مدیرکل دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم از ممنوعیت جذب دانشجوی مقطع دکتری در مؤسسات غیرانتفاعی که تبدیل به دانشگاه نشده‌اند، خبر داد.


ابوالفضل حسنی مدیرکل دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به شیوه پذیرش دانشجوی مقطع دکتری در مؤسسات و دانشگاه‌های آموزش‌عالی غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: آن دسته از مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی که تحت عنوان مؤسسه فعالیت می‌کنند و هنوز تبدیل به مرکز دانشگاهی نشده‌اند، اجازه جذب دانشجو در مقطع دکتری را نخواهند داشت.

وی افزود: با این حال همین مؤسسات پس از تبدیل شدن به دانشگاه می‌توانند درخواست‌های خود مبنی بر ارائه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و مقطع دکتری را به شورای گسترش وزارت علوم ارسال کنند تا درخواست آنها بررسی شود.

حسنی همچنین خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعدادی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی بدون وجود هیچ گونه مشکلی در مقطع دکتری پذیرش دارند که اسامی این دانشگاه‌ها در دفترچه راهنمای آزمون دکتری سال 93 نیز درج شده است.

مدیرکل دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم در پایان تصریح کرد: مؤسسات غیرانتفاعی که به دانشگاه تبدیل نشده‌اند با مجوز دفتر شورای گسترش آموزش عالی مشکلی برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ندارند.

کلمات کلیدی: ممنوعیت جذب دانشجو، دانشجوی دکتری، مؤسسات غیرانتفاعی، پذیرش دانشجوی دکتری، دکتری 93

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image