ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی پردیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از بهمن (20 آبان 92)

راه اندازی پردیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از بهمن (20 آبان 92)

معاون آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از موافقت قطعی شورای گسترش وزارت علوم با راه اندازی پردیس این دانشگاه خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جعفر احمدی گفت: شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی پردیس خودگردان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) موافقت خود را اعلام کرد و مجوز قطعی راه اندازی پردیس راه اندازی شد.


وی ادامه داد: این پردیس از نیمسال دوم سال 92-93 (بهمن ماه) فعالیت خود را آغاز می کند و در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: تمام زیرساخت های لازم برای پذیرش دانشجو در این پردیس آماده شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: پردیس های دانشگاهی همان شعب دو دانشگاه ها هستند که با دریافت شهریه در مقاطع تحصیلات تکمیلی به ارائه اموزش می پردازند.

وی اعلام کرد: پردیس این دانشگاه به سه شکل دانشجو پذیرش خواهد کرد که پذیرش نوع اول در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی به صورت جداگانه و یا از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش است.

احمدی افزود: پذیرش نوع دوم نیز فقط در مقطع دکتری صورت می گیرد که در آن سازمان ها با تقبل شهریه افراد و معرفی آن ها، به صورت دکتری پژوهش محور جذب می شود. پذیرش نوع سوم در پردیس نیز تبلیغ برای دانشجویان خارج از کشور است که ادامه تحصیل آن ها در این پردیس ها امکان پذیر است.

کلمات کلیدی: پردیس دانشگاه بین المللی امام خمینی، پردیس، دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image