ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نمودار صعود دانشگاه شریف در میان برترین های دنیا/ کالیفرنیا، آکسفورد و هاروارد در صدر (15 مهر 92)

نمودار صعود دانشگاه شریف در میان برترین های دنیا/ کالیفرنیا، آکسفورد و هاروارد در صدر (15 مهر 92)

مجله آموزش عالی تایمز رتبه بندی دانشگاه های جهان را در سال 2013 – 2014 توسط موسسه تامسون رویترز منتشر کرد تا به عنوان یک جدول ارزیابی عملکرد بتوان سطح دانشگاه ها را با معیارهای مختلف بررسی کرد، امسال دانشگاه صنعتی شریف در رتبه 251 تا 275 قرار گرفته است.به گزارش خبرگزاری مهر، رتبه بندی دانشگاه های برتر دنیا 13 شاخص عملکرد را برای فراهم کردن مقایسه های متعادل و جامع در نظر گرفته است که این شیوه مورد پذیرش دانشجویان، شخصیتهای آکادمیک، روسای دانشگاه ها قرار دارد.


این فهرست 400 دانشگاه در سراسر جهان را به ترتیب به عنوان دانشگاه های برتر را از چشم انداز تدریس، تحقیق، انتقال دانش و وجه بین المللی معرفی کرده است که در این رتبه بندی دانشگاه صنعتی شریف ایران در رده 251 – 275 قرار گرفته است.

مجله آموزش عالی تایمز نوشته است: دانشگاه صنعتی شریف یکی از بزرگترین دانشکده های مهندسی جمهوری اسلامی ایران است که در سال 1966 تأسیس شد و در حال حاضر 8 هزار دانشجو دارد.

در رتبه بندی سال گذشته مجله آموزش عالی تایمز دانشگاه صنعتی شریف را در رده 301 تا 350 قرار داده بود.

دانشگاه صنعتی شریف امسال در این رتبه بندی در بخش تدریس 29.7، در بخش چشم انداز بین المللی 20.7 ، در بخش درآمد صنعتی 98.3، در بخش تحقیقات 37.2 و در بخش ارجاعات 49.0 نمره بدست آورده است.

موسسه فناوری کالیفرنیا در رتبه بندی امسال با نمره کلی 94.9 از آمریکا در صدر این فهرست قرار دارد.

دانشگاه هاروارد با نمره کلی 93.9 از آمریکا و دانشگاه آکسفورد با همان نمره از بریتانیا در رده دوم جدول ایستاده اند. از این رو این جدول دانشگاهی را در رده سوم معرفی نکرده است.

عنوان چهارمین دانشگاه برتر جهان به دانشگاه استنفورد از آمریکا با نمره کلی 93.8 اختصاص یافته است، موسسه فناوری ماساچوست یا ام آی تی با نمره کلی 93 در رده پنجم و دانشگاه پرینستون با نمره کلی 92.7 در رده ششم جدول قرار گرفته اند.

مجله آموزش عالی تایمز دانشگاه کالیفرنیا برکلی را با نمره کلی 89.8 در رده هشتم جدول و دانشگاه شیکاگو را با نمره کلی 87.8 در رده نهم جدول معرفی کرده است.

کالج امپریال لندن با نمره کلی 87.5 از بریتانیا دهمین مورد این جدول است.

نشریه آموزش عالی تایمز، رتبه بندی دانشگاه های جهان یک نشریه بین المللی است که توسط مجله آموزش عالی تایمز منتشر می شود و اطلاعات آن را مرکز اطلاعات تامسون رویترز ارائه می کند. انتشار این نشریه از 2004 با همکاری شرکت Quacquarelli Symonds آغاز شده است . نشریه آموزش عالی تایمز در سال 2010 همکاری خود را با این شرکت قطع کرد و از آن پس از اطلاعات ارائه شده توسط مرکز تامسون رویترز استفاده می کند.

این نشریه یکی از سه معتبر و بانفوذ ترین نشریات در زمینه رتبه بندی دانشگاه ها است. رتبه بندی دانشگاه های جهان QS و رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان دیگر نشریاتی هستند که این رتبه بندی ها را منتشر می کنند.

کلمات کلیدی: رتبه بندی سال گذشته دانشگاهها، مجله آموزش عالی تایمز، دانشگاه صنعتی شریف، کالج امپریال لندن، رتبه بندی دانشگاه های جهان QS، رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان، برترین های دنیا، کالیفرنیا، آکسفورد، هاروارد

آمار بازدید: 410 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image