ارتباط مستقیم با 30588 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نمایشگاه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اردبیل دایر می‌شود (23 شهریور 92)

نمایشگاه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اردبیل دایر می‌شود (23 شهریور 92)

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل به مناسبت هفته معرفی جهاد دانشگاهی در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.


اکبر قاسمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با هدف شناساندن توانمندی‌های جهاد دانشگاهی به ویژه واحد استان اردبیل، نمایشگاه توانمند‌ی‌های جهاد دانشگاهی هفته اول مهر ماه به مدت یک هفته در محوطه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه که با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، توانمندی‌های جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در معاونت‌‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، پشتیبانی و .. به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: نمایش موفقیت‌های کسب شده در معاونت‌های مختلف، نمایش کتاب‌های منتشر شده در جهاد دانشگاهی، نمایش نمونه‌هایی از گیاهان دارویی کشت شده در مزرعه گیاهان دارویی، معرفی خدمات ارائه شده در مرکز درمان و ناباروری قفقاز از جمله مواردی است که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: عضوگیری از دانشجویان علاقمند به برنامه‌های فرهنگی، افکارسنجی، فعالیت‌های پژوهشی و ... از برنامه‌های دیگر این نمایشگاه خواهد بود .

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه در محل نمایشگاه 15 الی 20 درصد تخفیف در شهریه دوره‌های آموزشی ارائه می‌شود، گفت: فضاسازی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از دیگر اقدامات در این نمایشگاه خواهد بود.

کلمات کلیدی: نمایشگاه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اردبیل، نمایشگاه توانمندی‌ها، جهاد دانشگاهی اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی

آمار بازدید: 366 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image