ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی اصفهان/ برگزاری آزمون 12مهر (23 شهریور 92)

پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی اصفهان/ برگزاری آزمون 12مهر (23 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: متقاضیان رشته های دوره کارشناسی ارشد و دکتری پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی اصفهان تا ششم مهرماه فرصت ثبت نام دارند و آزمون این دوره ها 12 مهرماه برگزار می شود.


دکتر قاسم مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشجو پذیرش می کند.

وی ادامه داد: رشته های مهندسي مواد، مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی نساجی و فیزیک در مقطع کارشناسی ارشد و رشته های مهندسي مواد، مهندسي مكانيك، مهندسی عمران، فیزیک و شیمی در مقطع دکتری پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان دانشجو پذیرش می کند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، شیوه آموزش در این دوره ها را مطابق با آئین نامه های معمول وزات علوم، عنوان کرد و افزود: برخورداری از شرایط عمومی ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی، سوابق تحصيلي، علمي، پژوهشی، حرفه اي و شرکت در یک مرحله آزمون و در نهایت حضور در مصاحبه جهت انتخاب نهایی، از جمله شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس است.

وی یادآور شد: داوطلبان تا ششم مهرماه سال جاری فرصت دارند تا در آزمون ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی اصفهان ثبت نام کنند، آزمون دوره های مذکور 12 مهرماه در این دانشگاه برگزار می شود.

مصلحی تاکید کرد: متقاضیان ثبت نام از داخل و خارج کشور به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش، مواد درسی، شیوه برگزاری آزمون و ... می توانند حداکثر تا ششم مهرماه به وب سایت این مرکز به نشانی www.pardis.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن 3912719 -0311 تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، پردیس خودگردان، دانشگاه صنعتی اصفهان، رشته های ارشد، دوره کارشناسی ارشد، رشته های دکتری، پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی اصفهان

آمار بازدید: 553 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image