ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وزیر علوم زودتر از موعد قانونی معرفی می شود (20 شهریور 92)

وزیر علوم زودتر از موعد قانونی معرفی می شود (20 شهریور 92)

مدیر کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: شنیده ها حاکی از این است که وزیر علوم تحقیقات و فناوری زودتر از موعد قانونی معرفی خواهد شد.


حجت الاسلام اسماعیل پور رضا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره وضعیت وزارت علوم گفت: درباره انتخاب وزیر برای وزارت علوم روال قانونی پیش می رود مجلس کارهای مربوط به خود را انجام داده است ، رئیس جمهور هم وقت قانونی دارد تا حداکثر در سه ماه شخصی را برای وزارت علوم معرفی کند .

وی با بیان اینکه طبیعی است هر رئیس جمهور و دولتی توجه دارد به وزارت علوم و جایگاه آن افزود: خبرهایی که ما داریم این است که رئیس جمهور سعی می کند زودتر از موعد شخصی را برای وزارت علوم معرفی کند.

مدیر کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها درباره ویژگی های وزیر علوم جدید گفت: ما معتقدیم با توجه به وضعیت کشور طبیعی است فردی که انتخاب می شود بار عظیمی را برعهده گیرد وی باید از نظر علمی قوی باشد و نسبت به جایگاه وزارت علوم و آرمان هایی که در وزارت علوم وجود دارد شناخت داشته باشد.

وی افزود: به مباحث تولید علم، جنبش نرم افزاری، پیشرفت و البته ساختن انسان هایی که به عدالت توجه دارند تاکید داشته باشد و کشور را به آرمان های اسلامی انسانی نزدیک کند.

حجت الاسلام پور رضا افزود: من فکر می کنم گزینه برای وزارت علوم زیاد است امیدواریم رئیس جمهور همان گونه که شنیده‌ها حاکی است زودتر از موعد شخصی را برای وزارت علوم انتخاب کند که بیشترین صلاحیت را داشته باشد.

کلمات کلیدی: وزیر علوم، معرفی وزیر علوم جدید، وزیر علوم جدید، وزیر علوم تحقیقات و فناوری

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image