ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه (13 شهریور 92)

تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه (13 شهریور 92)

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد زمان تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد این دانشگاه را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر اقبالی در پاسخ به پرسش مهر درباره تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گفت: 400 رشته محل به رشته محل های کارشناسی ارشد افزوده شده که در این آزمون به این رشته ها دانشجویی اختصاص نیافته بنابراین به دلیل مرغوب بودن این رشته ها تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد اواخر شهریورماه امسال اعلام می شود و نتایج تا قبل از 15 مهرماه منتشر خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز آزمون متقاضیانی که در آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته شده یا شانس قبولی نداشته اند می توانند در این فرآیند شرکت کنند.

اقبالی درباره رشته های هنر گفت: در رشته هنر 14 هزار نفر پذیرفته شدند که بعد از تکمیل فرآیند مصاحبه 5 هزار داوطلب پذیرفته شده نهایی خواهند بود.

وی در پاسخ به پرسش مهر درباره اعمال افزایش شهریه گفت: با توجه به این که این سه درصد افزایش رقم ناچیزی است، شامل همه ورودی ها می شود.

به گفته رئیس مرکز آزمون امسال 12 درصد به ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد افزوده شده است.

به گزارش مهر، رئیس مرکز آزمون درباره تکمیل ظرفیت آزمون دکترا که نتایج آن شنبه اعلام می شود نیز گفت: دکترای دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت ندارد. در حال جمع آوری اطلاعات هستیم و در صورت امکان شاید تکمیل ظرفیت اعلام شود.

وی به درصد پذیرش در دو مقطع ارشد و دکترا اشاره کرد و گفت: در علوم انسانی 46 درصد پذیرفته شدگان در مقطع ارشد و این نسبت در دکترا به 51 درصد رسیده است، در رشته فنی مهندسی 20 درصد پذیرفته شدگان در مقطع ارشد و در همین رشته 11 درصد در مقطع دکترا پذیرفته شدند.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد کمترین سهم پذیرفته شدگان در مقطع ارشد به دوره های پزشکی مربوط می شود.

وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج نهایی تا دو هفته آینده از طریق مرکز آزمون اعلام می شود.

به گفته اقبالی در مقطع کاردانی ناپیوسته 170 هزار داوطلب، کاردانی پیوسته 210 هزار داوطلب، کارشناسی پیوسته 220 هزار داوطلب و کارشناسی ناپیوسته 150 هزار داوطلب پذیرفته می شوند.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور ارشد، دانشگاه آزاد، کنکور ارشد، کنکور ارشد آزاد، مرکز آزمون دانشگاه آزاد، زمان تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد آزاد، ارشد

آمار بازدید: 1796 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سحر2 آدينه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

باسلام من ارشد دانشگاه زنجان قبول شدم ایا میتوانم در تکمیل ظرفیت شرکت کتم؟اگر شرکت کنم به معنای این است که از دانشگاه زنجان انصراف داده ام؟اگردر تکمیل ظرفیت شرکت کنم ولی قبول نشوم باز میتوانم دانشگاه زنجان رابروم

مدیا آدينه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

بدنبود