ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مصاحبه خبرگزاری مهر با علی عجم رتبه دوم کنکور تجربی سال 92 (24 مرداد 92)

مصاحبه خبرگزاری مهر با علی عجم رتبه دوم کنکور تجربی سال 92 (24 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: رتبه دوم کشوری در رشته تجربی، داشتن اخلاق خوب و پسندیده در آینده تحصیلی و کاری خود را مهمتر از داشتن تخصص بدون اخلاق حرفه ای عنوان کرد.


علی عجم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هدفش از شرکت در کنکور رشته تجربی، تحصیل در رشته پزشکی است، گفت: طبق توصیه های خانواده به خصوص مادرم، برای رسیدن به جایگاه یک پزشک موفق در آینده، ابتدا باید انسانی خوب، بعد پزشکی خوب باشم به خصوص اینکه اخلاق انسانی از جایگاه والایی در حرفه پزشکی برخوردار است.

وی ضمن بیان این نکته که برای کسب رتبه برتر در کنکور در هیچ آموزشگاه یا کلاس کمک آموزشی شرکت نکرده و فقط از آموزشهای مدرسه کمک گرفته است، دلایل موفقیتش را در کسب این رتبه، ابتدا توکل به خدا و ایمان به یاری او، پشتیبانی و حمایت همه جانبه خانواده و اساتید مرکز شهید بهشتی و در نهایت پشتکار و روحیه بالای خویش عنوان کرد.

رتبه دوم رشته تجربی در کشور، در پاسخ به این سئوال که در صورت بیان پیشنهاد یا دعوت نامه ای از سوی کشورهای خارجی، مبنی بر تحصیل در دانشگاه های خارج کشور، چه تصمیمی خواهد گرفت، عنوان کرد: با توجه به اینکه هدفم از ابتدا فقط تحصیل در دانشگاه تهران بوده است، اکنون هیچ برنامه دیگری جز تحصیل در این دانشگاه ندارد و تصمیم گیری در شرایط خاص را به همان زمان موکول خواهد کرد.

عجم ضمن تشکر از تمامی کسانی که قبل و بعد از کنکور همیشه پشتوانه او بوده اند، هدف خود را علاوه بر موفقیت تحصیلی در رشته پزشکی، تلاش برای رسیدن به اخلاق انسانی در تمام مراحل خدمت به مردم و اعتلای کشورش عنوان کرد.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92، رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور 92، رتبه اولی های کنکور 92، گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، علی عجم، رتبه دوم کنکور تجربی سال 92، رتبه دوم کشوری در رشته تجربی، گفتگو با علی عجم، رمز موفقیت علی عجم

آمار بازدید: 1875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image