ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری زمان برگزاری آزمون دکتری پردیس خودگردان علم و صنعت اعلام شد (12 مرداد 92)

زمان برگزاری آزمون دکتری پردیس خودگردان علم و صنعت اعلام شد (12 مرداد 92)

رئیس پردیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: آزمون دکتری پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت 14 شهریورماه برگزار می شود.


حمید احمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پرديس خودگردان دانشگاه علم و صنعت ايران در نيمسال اول سال تحصيلی 93-1392 (مهرماه 92) تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور و از طريق برگزاری آزمون اختصاصی و مصاحبه در مقطع دکتری دانشجو می پذيرد.

وی ادامه داد: ثبت نام آزمون دکتری از 20 مرداد ماه از طريق سايت اينترنتی ويژه ثبت‌نام دوره‌های‌ پرديس دانشگاهی به آدرس http://golestan.iust.ac.ir انجام می شود و آزمون روز پنجشنبه 14 شهریور برگزار می شود.

رئیس پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: شهریه دوره دکتری مطابق با تعرفه های مصوب هيات امنای دانشگاه تعیین شده و در مجموع هزینه دوره دکتری پردیس علم و صنعت حدود 50 میلیون تومان تمام می شود.

وی افزود: مدرک تحصيلی دانش آموختگان تحت نام دانشگاه علم و صنعت ايران و با قيد عبارت "پرديس دانشگاهی" صادر می شود.

احمدیان تاکید کرد: وجه ثبت نام شرکت در آزمون به هيچ وجه مسترد نخواهد شد مگر در صورتي که بدليل به حد نصاب نرسيدن تعداد داوطلبان در يک رشته، دانشگاه از پذيرش دانشجو در آن رشته صرف نظر کند.

به گزارش مهر، پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش می کند که تا کنون دو دوره آزمون کارشناسی ارشد برگزار کرده و امسال نیز آزمون دوره دکتری را برگزار خواهد کرد شهریه کلی دوره دکتری این دانشگاه حدود 50 میلیون تومان و شهریه دوره کارشناسی ارشد آن حدود 18 میلیون تومان است.

کلمات کلیدی: آزمون دکتری پردیس خودگردان علم و صنعت، آزمون دکتری، پردیس خودگردان علم و صنعت، علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت، دکتری پردیس علم و صنعت، پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت، دکتری، چگونگی مدرک تحصيلی دانش آموختگان دکتری پردیس علم و صنعت

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image