ارتباط مستقیم با 30546 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی زمان آغاز و پایان امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان (8 مرداد 92)

زمان آغاز و پایان امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان (8 مرداد 92)

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: تا پایان هفته جاری نرم‌افزارهای سئوالات امتحانی نوبت شهریور ماه در بخش قرنطینه با رعایت تشریفات حراستی و حفاظتی آماده شده و از هفته آینده برای تکثیر به حوزه‌های سراسر کشور ارسال می‌شود.




عبدالامیر عرفی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آغاز فعالیت‌های مرکز سنجش آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه، افزود: از هفته آینده این نرم‌افزارها به تعداد حوزه‌های سراسر کشور تکثیر می‌شود و با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش، تجمیع حوزه‌های تکثیر برای افزایش ضریب امنیت و صرفه‌جویی است، این نرم‌افزار سئوالات تا پایان ماه رمضان در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.



رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات نهایی نوبت شهریور ماه از دوم شهریور آغاز می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا نرم‌افزارهای سئوالات که با کدهای امنیتی مخصوصی طراحی شده‌اند، تا 27 مرداد ماه به سراسر کشور ارسال و رمز سئوالات تحویل مسئولان حراست اداره آموزش و پرورش استان‌ها خواهد شد.



عرفی گفت: تمامی امتحانات دانش‌آموزان و داوطلبان دوره پیش دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و نظری راس ساعت 10 صبح به طور همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود و نخستین امتحان، درس "دین و زندگی" است که امتحان مشترک تمامی رشته‌هاست.



وی ادامه داد: امتحانات تا 18 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تلاش مرکز سنجش بر این است که تا پایان شهریور ماه به طور قطع همه نتایج را اعلام کند.



رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از داوطلبان و دانش‌آموزان مشمول امتحانات نهایی شهریور خواست تا هر چه سریعتر به محل تحصیل خود مراجعه کرده و در جریان جزئیات امتحانات شهریور ماه قرار بگیرند.



عرفی درباره پرداخت حق‌الزحمه مراقبین امتحانات نهایی خرداد ماه نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا حق‌الزحمه مراقبان امتحانی را حداکثر تا پایان شهریور ماه پرداخت کنیم.


کلمات کلیدی: امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان، امتحانات نهایی شهریورماه، امتحانات دانش‌آموزان، زمان شروع امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان، زمان پایان امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان، امتحانات نهایی شهریورماه، نرم‌افزارهای سئوالات امتحانی نوبت شهریور ماه

آمار بازدید: 649 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image