ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج بازگشت دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های ترکیه برای انتقال به پردیس ارومیه (4 مرداد 92)

بازگشت دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های ترکیه برای انتقال به پردیس ارومیه (4 مرداد 92)

رئیس دانشگاه ارومیه از انتقال 40 نفر از دانشجویان ایرانی دانشگاه های ترکیه به پردیس خودگردان این دانشگاه خبر داد و گفت: پردیس خودگردان دانشگاه ارومیه موجب شده از مهاجرت دانشجویان به دانشگاه های ترکیه کاسته شده و دانشجویان انتقالی هم به تدریج بازگردند. دکتر حسن صدقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پردیس خودگردان دانشگاه ارومیه در 16 رشته دکتری و 29 رشته کارشناسی ارشد از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.


وی ادامه داد: یکی از مزایای پردیس خودگردان استان آذربایجان غربی این است که موجب شده تعداد زیادی از دانشجویان که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکیه را داشتند منصرف شده و برای ادامه تحصیل پردیس دانشگاه ارومیه را انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: حتی 40 نفر از دانشجویان ایرانی که در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه‌های ترکیه مشغول تحصیل بودند با راه اندازی این پردیس بازگشته و در حال ادامه تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا سال‌ آینده تعداد دانشجویان بازگشتی را به 200 تا300 دانشجو افزایش دهیم.

صدقی تصریح کرد: بیشتر فعالیت پردیس های خودگردان در کنار فعالیت علمی آنها فعالیت فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: شهریه این پردیس‌ها نسبت به خارج کشور بسیار پایین بوده و تقریبا 30 الی 40 درصد کمتر از شهریه دانشگاه های خارج کشور است.

کلمات کلیدی: بازگشت دانشجویان ایرانی، بازگشت دانشجویان ایرانی از ترکیه، پردیس ارومیه، تحصیل در خارج از کشور، دانشگاه ارومیه، پردیس خودگردان، پردیس خودگردان دانشگاه ارومیه، انتقال 40 نفر از دانشجویان ایرانی دانشگاه های ترکیه، دانشگاه های ترکیه

آمار بازدید: 438 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image