ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تهیه بسته‌های آموزشی طب سنتی برای پزشکان عمومی و خانواده (1 مرداد 92)

تهیه بسته‌های آموزشی طب سنتی برای پزشکان عمومی و خانواده (1 مرداد 92)

معاونت طب سنتی وزارت بهداشت با اشاره به تهیه بسته‌ها و برنامه‌های آموزشی طب سنتی در این معاونت، از آغاز آموزش طب سنتی به پزشکان عمومی، پزشکان خانواده و بهورزان در سطح کشور پس از ماه رمضان خبر داد.



دکتر خدادوست در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در حال حاضر حدود 250 دستیار تخصصی طب سنتی در کشور وجود دارد، اظهارکرد: با توجه به این ورود طب سنتی در نظام سلامت با این تعداد دستیار تخصصی امکان پذیر نیست، به همین دلیل ما آموزش پزشکان عمومی و توانمندسازی پزشکان عمومی را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم از این ظرفیت در نظام سلامت استفاده کنیم.


وی از تهیه بسته‌ها و دستورالعمل‌های آموزشی طب سنتی برای پزشکان عمومی خبر داد و گفت: این برنامه به منظور توانمند سازی پزشکان عمومی برای استفاده از ظرفیت‌های طب سنتی در دستور کار معاونت طب سنتی وزارت بهداشت قرار دارد.


وی ادامه داد: توانمندسازی پزشکان عمومی در تشخیص و درمان در حوزه طب سنتی از برنامه‌های اولیه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت بود که در این راستا تهیه بسته‌های و کوریکلوم‌های آموزشی آماده و بعد از ماه رمضان آموزش پزشکان عمومی را در سطح کشور آغاز خواهد شد.


معاون طب سنتی وزارت بهداشت، گفت: همچنین بسته‌های آموزشی بهورزان و مربیان بهورزی و پزشکان خانواده در این معاونت آماده شده و در مرحله نهایی است که امیدواریم تا آخر ماه رمضان این بخش نیز وارد نظام آموزشی سیستم بهداشت و درمان کشور شود.


وی به ایجاد واحدهای تابعه معاونت طب سنتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم این معاونت اشاره کرد و گفت: مصوبه ایجاد این واحدها در معاونت توسعه صادر شده و وزیر بهداشت نیز این مصوبه را به کلیه دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است.


خدادوست افزود: این مصوبه به عنوان قانونی بالادستی که مصوبه دولت و معاونت توسعه ریاست جمهوری است، انجام شده، بنابراین باید از این پس در هیات امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تصویب شود.

کلمات کلیدی: بسته‌های آموزشی طب سنتی، بسته‌های آموزشی طب سنتی پزشکان عمومی، بسته‌های آموزشی طب سنتی پزشک خانواده، پزشکان عمومی، پزشک خانواده، طب سنتی، آموزش طب سنتی

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image