ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه موسسه آموزش عالی انرژی دانشجو مي‌پذيرد (مرداد 91)

موسسه آموزش عالی انرژی دانشجو مي‌پذيرد (مرداد 91)

 موسسه آموزش عالی انرژی در رشته‌هاي مبتني بر بهينه‌سازي توليد و مصرف انرژي دانشجو مي‌پذيرد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) موسسه آموزش عالی انرژی از مجموعه موسسه‌های غیردولتی ـ غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری است. اعضای موسس این مجموعه آموزش عالی اغلب از دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی انرژی، فیزیک و رادیوشیمی هستند.

هدف از تاسیس موسسه مذكور تجمیع دیدگاه‌های تخصصی و انسجام بخشی عملی به نظریه‌های علمی و تجربی مبتنی بر بهینه‌سازی تولید و مصرف انرژی است.

با توجه به اهمیت ارزش انرژی در جهان امروز، موسسه آموزش عالی انرژی به عنوان اولین دانشگاه انرژی کشور درصدد است با بهره‌گیری از استعدادها و آمادگی‌های طبیعی و انسانی فرزندان ایران زمین اقدامات شایسته‌ای را در توسعه علوم مربوط به بهینه‌سازی تولید و مصرف انرژی انجام دهد.

در حال حاضر رشته‌های تخصصی این دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته عبارتند از رشته‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت، تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، نقشه‌کشی معماری، مهندسی کامپیوترـ تکنولوژی نرم‌افزار، مهندسی عمران ـ تکنولوژی ساختمان، مهندسی صنایع ـ ایمنی صنعتی در محیط کار، مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی عمران ـ عمران، مهندسی مکانیک و مهندسی انرژی برخاسته از افق علمی بنیانگذاران این موسسه است.

جلب توجه بنیادی و تحول رفتار حر فه‌ای تحصیل‌کردگان رشته‌های مهندسی به موارد انرژی، راه‌اندازی رشته‌های انرژی از ابعاد گوناگون در سطوح کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از یک طرف و از طرف دیگر راه‌اندازی آزمایشگاه‌های بهینه‌سازی، ممیزی، اندازه‌گیری انرژی‌ها و ارائه مدل‌هایی از سیستم‌های انرژی خورشیدی و هیبریدی بر اساس پژوهش‌های هدفمند و هم‌چنین بهره‌برداری از استعدادها و سازگاری‌های اقلیمی از اهداف اصلی این دانشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش ايسنا،‌ موسسه آموزش عالی انرژی با مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری از اواسط 1389 فعالیت اجرایی خود را در شهرستان ساوه آغاز کرده است، ولی سال تحصیلی خود را عملا از پاییز 1390 شروع كرد. علاقه‌مندان مي‌توانند براي اطلاع بيشتر از شرايط اين موسسه به آدرس اينترنتي www.energy.ac.ir مراجعه كنند.

کلمات کلیدی: موسسه آموزش عالی انرژی، پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی انرژی، رشته‌هاي مبتني بر بهينه‌سازي توليد و مصرف انرژي، پذیرش دانشجو، موسسه غیر انتفاعی، موسسه غیر دولتی، ولین دانشگاه انرژی کشور

آمار بازدید: 808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image