ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اعلام شانس قبولی داوطلبان در گروه‌های پنج‌گانه کنکور ۹۲ و سطح دشواری سؤالات (8 تیر 92)

اعلام شانس قبولی داوطلبان در گروه‌های پنج‌گانه کنکور ۹۲ و سطح دشواری سؤالات (8 تیر 92)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شانس قبولی در گروه ریاضی و فنی ۸۷ درصد، گروه علوم تجربی ۳۱ درصد، گروه علوم انسانی ۸۱ درصد، گروه هنر ۴۳ درصد و گروه زبان‌های خارجی ۳۲ درصد است.


ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: پذیرش دانشجو در سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است که این میزان به منزله افزایش 588 هزار نفر ظرفیت نسبت به سال گذشته است.

وی همچنین درباره سطح دشواری سؤالات کنکور امسال خاطرنشان کرد: سطح دشواری سؤالات کنکور امسال مشابه سال 91 و همچنین سال‌های قبل از آن بوده و با همان برآیند مفهومی سابق طرح شده است.

خدایی با اشاره به تسهیلات کمکی سازمان سنجش برای انتخاب رشته داوطلبان تاکید کرد: امسال سه بسته راهنمای انتخاب رشته برای داوطلبان پیش‌بینی شده که یکی راهنمای آنلاین است که در زمان انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، دیگری چاپی است و در نهایت کتابی هم برای راهنمایی بیشتر متقاضیان برای انتخاب رشته منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش در پایان با اعلام درصد‌های شانس قبولی در گروه‌های پنج‌گانه اعلام کرد: از تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری امسال، 63 درصد شانس قبولی در کل دانشگاه‌ها را دارند که در نگاه جزئی شانس قبولی در گروه ریاضی و فنی 87 درصد، گروه علوم تجربی 31 درصد، گروه علوم انسانی 81 درصد، گروه هنر 43 درصد و زبان‌های خارجی 32 درصد است.

کلمات کلیدی: کنکور ۹۲، شانس قبولی در کنکور ۹۲، شانس قبولی در کنکور تجربی ۹۲، شانس قبولی در کنکور ریاضی ۹۲، شانس قبولی در کنکور هنر ۹۲، شانس قبولی در کنکور زبان ۹۲، شانس قبولی در کنکور انسانی ۹۲، سطح دشواری سؤالات کنکور 92، کنکور

آمار بازدید: 1234 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image