ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی آمادگی دانشگاه‌های کشور ایتالیا برای جذب بیشتر دانشجویان ایرانی (30 خرداد 92)

آمادگی دانشگاه‌های کشور ایتالیا برای جذب بیشتر دانشجویان ایرانی (30 خرداد 92)

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل و رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم در دیدار با سفیر ایتالیا در تهران ابراز امیدواری کرد: با توجه به مشترکات قابل توجه دو کشور ایران و ایتالیا، شاهد فصل جدیدی از همکاری‌های علمی و دانشگاهی دو کشور باشیم.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار دکتر ارسلان قربانی با توجه به فعالیت چهار کرسی زبان فارسی در دانشگاه‌های کشور ایتالیا، آمادگی خود را جهت تداوم و گسترش دوره‌های آموزش زبان ایتالیایی در کشورمان اعلام کرد.



در ادامه این نشست لوکا جانسنتی سفیر ایتالیا نیز با اشاره به استعداد و نبوع دانشجویان ایرانی در ایتالیا و جهان، ضمن اعلام آمادگی کشورش برای جذب هرچه بیشتر دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا، تداوم و گسترش همکاری‌های علمی و دانشگاهی بین دو کشور، از جمله تبادل استاد و دانشجو، تبادل بورس تحصیلی، برگزاری کنفرانس‌های مشترک بین المللی به ویژه "اجرای دوره های آموزشی مشترک دکتری" را بین دو کشور مورد تاکید و حمایت قرار داد.



دو طرف همچنین بر ارزیابی مدارک تحصیلی صادره از دانشگاه‌های ایران و ایتالیا و تسریع و تسهیل در این زمینه تاکید کردند و توافق‌های لازم در این خصوص حاصل شد.



شایان ذکر است تسهیل و حمایت از ارائه خدمات کنسولی و روادید به ویژه به اتباع دانشگاهی دو کشور، تشکیل کمیته علمی و فناوری ایران و ایتالیا، تبادل هرچه بیشتر دانشجویان و هیات‌های کارشناسی دو کشور از دیگر موضوعات مورد تفاهم دو طرف در این دیدار بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های کشور ایتالیا، تحصیل در ایتالیا، اعزام دانشجو به ایتالیا، ادامه تحصیل در ایتالیا، جذب دانشجو، پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image