ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور زمان دقیق برگزاری کنکور 5 گروه آزمایشی اعلام شد (26 خرداد 92)

زمان دقیق برگزاری کنکور 5 گروه آزمایشی اعلام شد (26 خرداد 92)

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات آزمون سراسری سال 92 زمان برگزاری نوبتهای کنکورهای هر گروه آزمایشی را اعلام کرد.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخی جزئیات آزمون سراسری سال 92 که طی روزهای 6، 7 و 8 تیرماه سال جاری برگزار می شود درباره تعداد داوطلبان در کنکور سراسری، گفت: در آزمون سراسری سال 92 در کل یک میلیون و 83هزار و 571 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 59.42 درصد زن و 40.58 درصد مرد هستند.

وی ادامه داد: بر اساس ضوابط اعلام شده، داوطلبان هر یک از گروههای آزمایشی یک، دو، سه و پنج و گروههای آزمایشی یک، دو، سه و چهار می توانستد علاوه بر علاقمندی خود به شرکت در گروه آزمایشی اصلی به تریتب علاقمندی خود را به شرکت در گروه هنر یا زبانهای خارجی مشخص کنند و با توجه به اینکه آزمون سراسری سال 92 هر یک از گروههای آزمایشی پنجگانه جداگانه برگزار می شود برای برگزاری آزمون با توجه به تعداد 139 هزار و 873 داوطلب به گروه هنر و زبان در کل یک میلیون و 223 هزار و 444 کارت ورود به جلسه صادر شده که از این تعداد 735 هزار و 889 برای دختران و 487 هزار و 555 کارت برای پسران است.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، گروه ریاضی و فنی صبح پنجشنبه، گروه هنر عصر پنجشنبه 6 تیر، گروه علوم تجربی در صبح جمعه و گروه زبانهای خارجی در عصر جمعه 7 تیر همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح شنبه 8 تیر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای حضور در جلسه علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی که توسط وی امضای شده و اثر انگشت در محل مربوط باید باشد، لازم است اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند.

کلمات کلیدی: زمان دقیق برگزاری کنکور، زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری، زمان دقیق برگزاری کنکور 92، زمان دقیق برگزاری کنکور ریاضی، زمان دقیق برگزاری کنکور تجربی، زمان دقیق برگزاری کنکور انسانی، زمان دقیق برگزاری کنکور هنر، زمان دقیق برگزاری کنکور زبان

آمار بازدید: 685 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image