ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی آغاز ثبت نام در کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی از شنبه (5 اردیبهشت 92)

آغاز ثبت نام در کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی از شنبه (5 اردیبهشت 92)

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته ترمی سال 92 دانشگاه های جامع علمی کاربردی از 7 اردیبهشت ماه آغاز می شود.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته ترمی سال 92 دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی در هر یک از گروه‌های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت وخدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش آموزش کشور از روز شنبه 7 اردیبهشت آغاز و روز شنبه 14 اردیبهشت سال جاری پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان علاقمند به شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ضروروت دارد در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از دریافت دفترچه راهنمای مذکور از سایت سازمان و مطالعه دقیق آن، نسبت به تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام کرده و سپس با تکمیل مندرجات فرم الکترونیکی، نسبت به ثبت نام برای پذیرش در دورهای ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: پرداخت هزینه ثبت نام از دواطلبان به صورت اینترنتی است داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است با مراجعه به سایت سازمان، نسبت به پرداخت مبلغ 106 هزار ریال و یا 10 هزارو 600 تومان به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته ترمی برای 243 رشته از گروه‌های آموزشی مختلف، شامل گروه آموزشی صنعت 92 رشته، گروه کشاورزی 55 رشته، گروه مدیریت و خدمات 61 رشته و گروه فرهنگ و هنر 35 رشته خواهد بود.

کلمات کلیدی: کاردانی فنی و حرفه ای، ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای،زمان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای، تارخ ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای، کاردانی، فنی و حرفه ای، علمی کاربردی

آمار بازدید: 1548 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image