ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی تغییر زمان برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری و ظرفیت پذیرش آزمون‌های ارشد و دستیاری 92 (3 اردیبهشت 92)

تغییر زمان برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری و ظرفیت پذیرش آزمون‌های ارشد و دستیاری 92 (3 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری 93،از پذیرش بیش از 2000 داوطلب در آزمون دستیاری 92 خبر داد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر بهرام عین‌اللهی در نشست خبری که امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه، گفت: این آزمون از نظر اعتبار علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با توجه به مشکلاتی که در سال‌های مختلف در روند برگزاری این آزمون بوده است، در این دوره از آزمون از کلیه امکانات امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته برای برگزاری استفاده شده و فضای قرنطینه کامل برای طراحی تایپ و تکثیر سوالات بکار گرفته شده است.



وی ادامه داد: در این دوره از آزمون دستیاری در 370 رشته محل پذیرش دانشجو داریم که در حدود 15 هزار و 500 داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد بیش از 2000 داوطلب در 27 رشته پذیرفته می‌شوند.





برگزاری آزمون دستیاری دوره چهل‌و یکم در اسفند




وی افزود: با توجه به نارضایتی بیشتر داوطلبان از زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی، امتحان بعدی این آزمون در هشتم اسفند سال جاری برگزار می‌شود که این آزمون برای پذیرش دستیار در سال 93 است.





ظرفیت پذیرش آزمون ارشد علوم پزشکی




معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با فاصله یک ماه از برگزاری آزمون دستیاری، تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای نهم و دهم خرداد ماه برگزار می‌شود که در این آزمون حدود 70 هزار داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد 4000 هزار نفر پذیرفته می‌شوند.





برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در تیر ماه




عین‌اللهی افزود: آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی نیز در سیزدهم تیر ماه سال جاری در 10 رشته برگزار می‌شود و 2000 هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که 420 نفر ظرفیت پذیرش وجود دارد.



وی از اخذ مجوز برای 4000 نفر عضو هیات علمی خبر داد و گفت: این فراخوان در شهریور ماه سال جاری برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی منتشر می‌شود.





برگزاری همایش کشوری آموزش پزشکی در روز سه‌شنبه




وی با اشاره به برگزاری همایش کشوری آموزش پزشکی، اظهارکرد: این همایش که در کشور حدود 14 سال است برگزار می‌شود، یکی از معتبرترین همایش‌ها در کشور است که در طی روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.



وی با بیان اینکه عنوان این کنگره «پزشکی جامعه‌نگر» است، اظهارکرد: امروزه آموزش با توجه به نیازهای مردم و جامعه ارائه می‌شود که برای این همایش هشت سخنرانی جامع، 10 سمینار، 29 کارگاه، 20 برنامه صبحانه کاری در نظر گرفته شده است. همچنین در این همایش 200 مقاله پذیرفته شده و 822 مقاله به شکل پوستر که 403 پوستر چاپی و 419 پوستر الکترونیک در نظر گرفته شده است ارائه می‌شود.





برگزاری ششمین جشنواره شهید مطهری در روز دوشنبه




وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره شهید مطهری در نهم اردیبهشت ماه جاری، گفت: در این جشنواره کلیه فرآیندهای برتر دانشگاهی ارائه می‌شود، همچنین شعار امسال این جشنواره «آموزش پزشکی پویا، حرکتی هوشمندانه در مسیر خودکفایی و تولید ملی» است.



معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: در این کنگره از شش نفر از اساتیدی که در آموزش پزشکی فعال بوده‌اند، تقدیر می‌شود و 43 فرآیند به عنوان فرآیندی برتر از مجموع 503 فرآیند انتخاب می‌شود.



عین‌اللهی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید مطهری در هفته معلم به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که به آموزش نیز بها داده شود.



وی افزود: غرفه‌هایی در محل برگزاری کنگره تدارک دیده شده است و در این زمینه به هر دانشگاه یک فرجه داده می‌شود و فعالیت‌های هر دانشگاه به صورت مختصر در آن غرفه ارائه می‌شود، بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند در این جشنواره با یکدیگر تعامل خوبی داشته باشند.





برگزاری اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی




معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حاشیه جشنواره شهید مطهری و کنگره آموزش پزشکی خبر داد و گفت: افتتاح شبکه‌های EDC‌ کشوری به منظور سهولت ارتباط با مراکز توسعه، یکی از برنامه‌های این اجلاس است.


کلمات کلیدی: چهلمین دوره آزمون دستیاری، ظرفیت پذیرش آزمون‌های ارشد، دستیاری 92، ارشد، ظرفیت ارشد، ظرفیت دستیاری، زمان آزمون دستیاری

آمار بازدید: 446 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image