ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیگیری نهایی برای پذیرش دانشجو در 6 رشته ارشد در دانشگاه فرهنگیان (21 اسفند 91)

پیگیری نهایی برای پذیرش دانشجو در 6 رشته ارشد در دانشگاه فرهنگیان (21 اسفند 91)

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پذیرش دانشجو در 30 رشته مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و گفت: مقدمات پذیرش دانشجو در شش رشته کارشناسی ارشد دانشگاه انجام شده است.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محبی‌نیا در سی‌وششمین نشست شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، با بیان اینکه ائمه جمعه نگاهی پر از نشاط و امید به دانشگاه فرهنگیان دارند، اظهارکرد: دلیل این نگاه، پیوند این دانشگاه با آینده انقلاب است.


وی با اشاره به اهداف این دانشگاه بر اساس اساسنامه، گفت: مشارکت در تولید علم کشور، ایجاد تحول و نوآوری در نظام تربیت معلمان، تولید و ترویج علم نافع آموزش و پرورش،‌ تربیت مدیران آموزشی و تربیتی توانمند، توانمندسازی تربیتی و دانشی فرهنگیان از طریق آموزش‌های ضمن خدمت، ایجاد مهارت تدریس چند رشته در فرهنگیان، انجام مطالعات و پژوهش‌های کاربردی در حوزه آموزش و پرورش، تولید دانش مورد نیاز آموزش و پرورش و غیره از اهداف این دانشگاه است.


محبی نیا با بیان اینکه این دانشگاه دارای 2530 کارمند رسمی و 865 کارمند قراردادی است، اظهارکرد: این دانشگاه دارای 1050 مدرس است که 700 نفر از آن‌ها مراحل گزینش عملی و عمومی را گذرانده‌اند و در حال تبدیل وضعیت شدن به هیأت علمی هستند.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این مدرسان در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کرده‌اند، گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی در 30 رشته شامل 16 رشته پیوسته و 14 رشته ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.


وی افزود: مقدمات پذیرش دانشجو در شش رشته کارشناسی ارشد نیز انجام شده و در حال نهایی شدن است.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو در 6 رشته ارشد، پذیرش دانشجو، ارشد، کارشناسی ارشد، دانشگاه فرهنگیان، ارشد دانشگاه فرهنگیان، کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

آمار بازدید: 653 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image