ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی زمان انتشار کلید سوالات آزمون ارشد سال 92 (18 بهمن 91)

زمان انتشار کلید سوالات آزمون ارشد سال 92 (18 بهمن 91)

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در نهایت امنیت و سلامت، از اعلام نتایج نهایی آزمون در هفته اول شهریور ماه خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم خدایی صبح امروز در بازدید از جلسه برگزاری آزمون ارشد در دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه تاکنون مشکلی در اجرای آزمون گزارش نشده است، اظهار کرد: البته صبح امروز در خطوط مترو مشکلی ایجاد شده بود که به حوزه‌های امتحانی اعلام شد اگر داوطلبی با کمی تاخیر آمد، اجازه ورود به جلسه امتحان به وی داده شود.


وی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد امروز با رقابت 330 هزار داوطلب، گفت: رشته‌های آزمون نوبت صبح امروز بیشتر رشته‌های پرتقاضا بودند.


خدایی از انتشار کلید سوالات آزمون ارشد در یکشنبه 29 بهمن ماه خبر داد و گفت: گروه آموزشی علوم انسانی با 479 هزار و 736 داوطلب بیشترین شرکت‌کننده را دارد.


وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در هفته اول شهریور ماه، گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.


رییس سازمان سنجش در خصوص طرح جدید حذف کنکور، گفت: بر اساس قانون، باید در آموزش متوسطه بستری ایجاد شود به گونه‌ای که برای سه سال متوسطه آزمون ملی برگزار شود، البته در حال حاضر فقط برای یکسال آزمون ملی برگزار می‌شود، البته این موضوع نمی‌تواند 10 درصد داوطلب برتر ما را تفکیک کند.


خدایی در خاتمه با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌ها فراهم شود، خاطرنشان کرد: مدل پذیرش دانشو در طرح جدید بر اساس تقاضا در نظر گرفته شده است.


کلمات کلیدی: کلید سوالات آزمون ارشد، کلید سوالات آزمون ارشد 92، کلید سوالات آزمون ارشد سال 92، ارشد، آزمون ارشد، جواب سوالات ارشد 92

آمار بازدید: 2102 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حسن بخشی شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲

با سلام و خسته نباشید خدمت تمام برگزارکنندگان ارشد 92. می خواستم خدمت اقای خدایی عرض کنم که متاسفانه در حوزه ما دانشگاه خلیج فارش بوشهر در محل سالن امتحانات علوم پایه روز پنج شنبه بعد ظهر یک مراقب مند بجای اینکه مواظب باشندکه خلافی در جلسه صورت نگیرد خودش شخصا خلاف می کرد و جواب سوالات را با نگاه کردن از روی پاسخنامه دیگر داوطلبان به دو نفر از دوستان و اشنایانش که سمت راست من نشسته بودند می گفت. من موضوع را با مسولینح حوزه در میان گذاشتم اما انها انکار می کردند. اقای خدایی این به دور از عدالت است