ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش عرضه ماهواره «کن‌ست» و «بهپاد» در نمایشگاه هفته پژوهش (23 آذر 91)

عرضه ماهواره «کن‌ست» و «بهپاد» در نمایشگاه هفته پژوهش (23 آذر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: جدیدترین دستاوردهای پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد،نظیر ماهواره کن‌ست و بهپاد در نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه آزاد عرضه می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، منصور بیات معاون پژوهش و فن آوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: در سال مزین به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و مقارن با هفته پژوهش، سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود:جدیدترین دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله علوم دریایی، نانو فناوری، مهندسی انرژی، مهندسی پزشکی و مهندسی هوافضا و غیره همزمان با هفته پژوهش در غرفه پژوهشی این واحد دانشگاهی در معرض نمایش عموم گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه واحدهای دانشگاهی مناطق 8 و 12 دانشگاه آزاد اسلامی به همراه یکی از واحدهای دانشگاهی منتخب هر منطقه، آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

بیات از حضور دانشجویان نخبه و علمی واحد علوم و تحقیقات برای ارائه اختراعات خود در این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: ماهواره کن‌ست، پهپادهای ساخته شده، اسکنر لیزری تقویت کننده مو، عصای هوشمند و جریان سنج پروانه ای از جمله این اختراعات و دستاوردهای دانشجویان واحد علوم و تحقیقات است که به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان و دانشجویان این دانشگاه شنبه 25 آذر در واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: ماهواره کن‌ست، بهپاد، نمایشگاه هفته پژوهش، هفته پژوهش، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 567 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image