ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد حذف کنکور در حقوق و حسابداری و تعیین تکلیف حذف کنکور در پیام نور و آزاد (18 آذر 91)

حذف کنکور در حقوق و حسابداری و تعیین تکلیف حذف کنکور در پیام نور و آزاد (18 آذر 91)

تازه ترین تصمیمات در خصوص حذف کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی به گفته رئیس دانشگاه آزاد و مدیر کل دفتر گسترش به مرحله اعلام رشته ها برای پذیرش بدون کنکور رسیده است.


به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای حذف کنکور در مقطع کارشناسی، فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه در گفتگو با مهر، اعلام کرد که به احتمال زیاد حذف کنکور در رشته های پرطرفدار مثل حقوق و حسابداری اعمال خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه 3 هزار رشته محل مجوز پذیرش بدون آزمون را از وزارت علوم در دانشگاه های پیام نور، آزاد و غیردولتی خواهند گرفت، ادامه داد: در این هفته اسامی رشته هایی که بدون کنکور دانشجو می پذیرند با برگزاری جلساتی توسط مرکز آزمون دانشگاه آزاد و سازمان سنجش اعلام خواهند شد.

به گزارش مهر، رئیس دانشگاه آزاد پیش از این اعلام کرده بود که وزارت علوم اجازه حذف کنکور را در مقطع کارشناسی این دانشگاه داده است.

در همین باره ابوالفضل حسنی - مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هنوز در این باره تصمیم جدی گرفته نشده و باید ابلاغیه ای به این دانشگاه اعلام شود.

وی در عین حال افزود: به علت خالی بودن صندلیها در دانشگاهها ابتدا لازم است با زیر نظامها جلساتی برگزار شود که در این زمینه هم اکنون در حال برگزاری جلساتی با دانشگاه پیام نور هستیم.

به گفته این مقام مسئول در وزارت علوم، پس از نتیجه گیری با پیام نور، این جلسات با دانشگاه آزاد برگزار می شود و همانطور که رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد پذیرش بدون کنکور از بهمن ماه عملی خواهد شد.

کلمات کلیدی: حذف کنکور، حذف کنکور حقوق، حذف کنکور حسابداری، رشته حقوق، رشته حسابداری، حذف کنکور پیام نور، حذف کنکور دانشگاه آزاد، پیام نور، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 861 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image